Děkujeme za pochopení.
H51o41r40s37t 70A60n70t30o23n 11H78a23s22l17b46a36u36e20r
Pavle, díky za palec nahoru a hezký den!
M17a90r19t33i45n 26H54a96t30a43l74a
Favorit, Fort Fiesta - tak krátký je můj efkový autoživotopis, až je mi stydno.
Ale: S tím nastavením tachometru je to tak jak píšeš - o 5 - 10 km, což je docela levárna, ať už je úmysl jakýkoli. Ale jinak - jsi břídil - to já, když měl pravou ruku znehybněnou v Desaultově obvazu, levou i řadil - dá se to. A když jsem míjel u silnice vlevo stojící policajty, včas jsem se natočil tělem doprava.
M26a42r53t43i40n 12H37a29t40a23l52a
Ford, samozřejmě... zapomněl jsem tam dát smajlík.
P19e39t51e85r 66Z32a50m33f33i95r
1974 Volkswagen Dasher - vydrzelo tyden. Lol
1976 Oldsmobile Cutlass Supreme ( 6 valec behal dobre)
1980 Audi 4000 S - samy problemy s elektrikou
1972 Dodge Van - slapal dobre.
1982 Ford Fairmount - jezdil dobre ale AC ( klimoska) nefungovala
1990 Plymouth Laser - Nic moc hadice do chladice se urvala.
1994 Toyota Corolla - Na Japonce nedam dopustit, proste drzaci.
1997 Honda Civic - Dalsi Japonec ( spolehlivy)
2002 Honda Accord - Viz hore
2002 Jeep Liberty - Jenom problemy, vymenil jsem ho za dalsi Corollu.
P16e33t38e67r 36Z28a94m23f82i73r
Potom
2007 Toyota Corolla Syn s ni jezdi do dneska.
2008 Ford Mustang ( hlavne garazovany, moc s nim nejezdim)
😃
M39a36g54d96a 67J35o79g80h14e19e17o95v95á
Horste, ty píšeš úplné love story: natírat spodek, konzervovat dutiny, seřízení ventilů, výměna svíček... Jestli tak láskyplně zacházíš i se ženami, tak jsi nejlepší!
H81o79r80s59t 58A31n55t96o20n 77H20a19s24l74b14a83u41e15r
Milá Magdo, u ženy také v určitých intervalech měním co je zapotřebí. Hezké sny vespolek i se zvířátky
K57a49r22e81l 83B54o27h41á51č69e28k
Když rychlost o deset...tak o deset procent ;)
H23o88r20s36t 73A85n55t46o45n 64H60a27s41l26b75a85u58e20r
Pravdu díš, Karle!
A29l76ž11b47ě55t52a 98P94o36n42d26ě78l85í77č95k88o98v81á
mě, když by si muž chtě koupit, tak fotbalista a hokejisti moc šance nemaj. To na férovku :-) Spíš oslní kytička sedmikrásek nebo výlet kabrioletem s košíkem na sedačce, v kterém je vínko, jahody a kozí sýr :-)
ps: řídit musí romantik :-) jo a inteligentní
H46o95r50s95t 31A79n65t17o67n 67H30a47s91l97b46a86u71e79r
Bětko, myslím na kytičku slyší mnoho žen. V tom já mám odjakživa smůlu, kytky neznám, každé říkám BLATOUCH...
D31a85n59a 20T12e47n80z41l62e29r
Můj obdiv, mořský - eh - auto - vlku.
H86o76r69s25t 28A82n80t60o51n 33H71a43s87l68b74a95u41e92r
I Ty jedna MOŘSKÁ VÍLO. Díky!
V78o59k11o36u11n 29V12l96a36d92i12m24i89r
Dobry cteni jako vzdy, jen tuhle vetu jsem vubec, ale vubec nepochopil.
Málokdo se naučí řadit bez vyšlápnutí spojky jen za pomoci správného meziplynu.
Tatra 111 ktera mi byla sverena stranou a vladou k obrane republiky samozrejme zadnou synchronizaci nemela. Pri razeni treby ze 4 na 3 to znamenalo vyslapnout spojku zaradit neutral, dat ten spravnej meziplyn, vyslapnout spojku a zaradit trojku.
obracene pak z trojky vyslapnout spojku ( tady se ta spojka opravdu pri sikovnem ubrani plynu vaslapnout i nemusela) zaradit neutral, chvilku pockat az se kolecka srovnaji a pak opet po vyslapnuti spojky zaradit tu ctyrku.
A jeste komlikovanejsi to bylo pri prerazovani s redukci a kdyz se vypinal diferencial nebo zarazoval pohon prednich kol, muselo se zastavit.
To Tatra 138 uz byla supermoderni, tam uz bylo vse synchronizovane a ta tereni vylepsovatka se radila pomoci tlakoveho vzduchu.
H45o30r80s89t 59A32n73t25o64n 35H30a56s59l52b71a50u37e51r
Vláďo, mohu mluvit jen o osobákách. Bez spojky řadit synchronizovanou převodovku mě naučil o deset let starší automechanik. Nejlepší automechanik. Podle sluchu poznal i tu nejmenší závadu. Dělali jsme to na firemní škodovce. Je na to nutný hudební sluch a delší cvičení. Jelikož neměla otáčkoměr, musely se otáčky motoru naladit podle sluchu na o něco větší volnoběh a šaltpákou jemně zasunout rychlost, jemně na dvakrát s malou přestávkou. Vycítit, kdy drážky jdou do drážek a motor se začne milovat s převodovkou. Zkoušet a cvičit jen na autě do šrotu. Nebo použít při poruše spojky. To je ale lepší zařadit dvojku nebo trojku při vypnutém motoru a pak startovat a dojet na bezpečné místo. Ale tohle je známé.
J49i47ř82í 69J85i59r75o50u22d31e55k
Horste. TY! Je to jasnýSeš takovek automobilovej ,,skorodívkař"
Tak ešče mocomoc kilásků. I pro Tvou castli s complet vybavením. Zdruv mocÁ byhdyštˇ
H87o58r36s43t 53A96n66t87o83n 45H19a29s63l94b74a15u54e68r
Jiřidlo, přeji Ti šťastné kilometry bez poruch a bez DOJITÍ paliva!
T59o34m84á65š 60G74a51y43e75r
Zdravím Tě, Horste! Tvůj blog je vlastně smutným potvrzením, že ženy toho musí vydržet mnohem víc.
H19o52r68s76t 76A93n22t15o55n 14H62a53s16l40b28a29u74e20r
Tomáši, to je pravda, o tom dokonce nedávno napsala Zuzka Hubeňáková která opravdu tučná není...
- Počet článků 620
- Celková karma 18,37
- Průměrná čtenost 763x