Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké povídání o autech i o životě. R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za palec nahoru a hezký den!

0 0
možnosti

Favorit, Fort Fiesta - tak krátký je můj efkový autoživotopis, až je mi stydno.

Ale: S tím nastavením tachometru je to tak jak píšeš - o 5 - 10 km, což je docela levárna, ať už je úmysl jakýkoli. Ale jinak - jsi břídil :-) - to já, když měl pravou ruku znehybněnou v Desaultově obvazu, levou i řadil - dá se to. A když jsem míjel u silnice vlevo stojící policajty, včas jsem se natočil tělem doprava.

0 0
možnosti

Ford, samozřejmě... zapomněl jsem tam dát smajlík.

0 0
možnosti

1974 Volkswagen Dasher - vydrzelo tyden. Lol

1976 Oldsmobile Cutlass Supreme ( 6 valec behal dobre)

1980 Audi 4000 S - samy problemy s elektrikou

1972 Dodge Van - slapal dobre.

1982 Ford Fairmount - jezdil dobre ale AC ( klimoska) nefungovala

1990 Plymouth Laser - Nic moc hadice do chladice se urvala.

1994 Toyota Corolla - Na Japonce nedam dopustit, proste drzaci.

1997 Honda Civic - Dalsi Japonec ( spolehlivy)

2002 Honda Accord - Viz hore

2002 Jeep Liberty - Jenom problemy, vymenil jsem ho za dalsi Corollu.

0 0
možnosti

Potom

2007 Toyota Corolla Syn s ni jezdi do dneska.

2008 Ford Mustang ( hlavne garazovany, moc s nim nejezdim)

😃

0 0
možnosti

Horste, ty píšeš úplné love story: natírat spodek, konzervovat dutiny, seřízení ventilů, výměna svíček... Jestli tak láskyplně zacházíš i se ženami, tak jsi nejlepší!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Milá Magdo, u ženy také v určitých intervalech měním co je zapotřebí. Hezké sny vespolek i se zvířátky!!

0 0
možnosti
Foto

Když rychlost o deset...tak o deset procent ;)

1 0
možnosti
Foto

mě, když by si muž chtě koupit, tak fotbalista a hokejisti moc šance nemaj. To na férovku :-) Spíš oslní kytička sedmikrásek nebo výlet kabrioletem s košíkem na sedačce, v kterém je vínko, jahody a kozí sýr :-)

ps: řídit musí romantik :-) jo a inteligentní :-);-D

0 0
možnosti
Foto

Bětko, myslím na kytičku slyší mnoho žen. V tom já mám odjakživa smůlu, kytky neznám, každé říkám BLATOUCH...

1 0
možnosti

:-)R^ Můj obdiv, mořský - eh - auto - vlku. R^

0 0
možnosti

Dobry cteni jako vzdy, jen tuhle vetu jsem vubec, ale vubec nepochopil.

Málokdo se naučí řadit bez vyšlápnutí spojky jen za pomoci správného meziplynu.

Tatra 111 ktera mi byla sverena stranou a vladou k obrane republiky samozrejme zadnou synchronizaci nemela. Pri razeni treby ze 4 na 3 to znamenalo vyslapnout spojku zaradit neutral, dat ten spravnej meziplyn, vyslapnout spojku a zaradit trojku.

obracene pak z trojky vyslapnout spojku ( tady se ta spojka opravdu pri sikovnem ubrani plynu vaslapnout i nemusela) zaradit neutral, chvilku pockat az se kolecka srovnaji a pak opet po vyslapnuti spojky zaradit tu ctyrku.

A jeste komlikovanejsi to bylo pri prerazovani s redukci a kdyz se vypinal diferencial nebo zarazoval pohon prednich kol, muselo se zastavit.

To Tatra 138 uz byla supermoderni, tam uz bylo vse synchronizovane a ta tereni vylepsovatka se radila pomoci tlakoveho vzduchu.

0 0
možnosti
Foto

Vláďo, mohu mluvit jen o osobákách. Bez spojky řadit synchronizovanou převodovku mě naučil o deset let starší automechanik. Nejlepší automechanik. Podle sluchu poznal i tu nejmenší závadu. Dělali jsme to na firemní škodovce. Je na to nutný hudební sluch a delší cvičení. Jelikož neměla otáčkoměr, musely se otáčky motoru naladit podle sluchu na o něco větší volnoběh a šaltpákou jemně zasunout rychlost, jemně na dvakrát s malou přestávkou. Vycítit, kdy drážky jdou do drážek a motor se začne milovat s převodovkou. Zkoušet a cvičit jen na autě do šrotu. Nebo použít při poruše spojky. To je ale lepší zařadit dvojku nebo trojku při vypnutém motoru a pak startovat a dojet na bezpečné místo. Ale tohle je známé.

1 0
možnosti
Foto

R^ Horste. TY! Je to jasný8-oSeš takovek automobilovej ,,skorodívkař";-)

Tak ešče mocomoc kilásků. I pro Tvou castli s complet vybavením.;-) Zdruv mocR^Á byhdyštˇ!

1 0
možnosti
Foto

Jiřidlo, přeji Ti šťastné kilometry bez poruch a bez DOJITÍ paliva!

1 0
možnosti

:-)Zdravím Tě, Horste! Tvůj blog je vlastně smutným potvrzením, že ženy toho musí vydržet mnohem víc.

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, to je pravda, o tom dokonce nedávno napsala Zuzka Hubeňáková která opravdu tučná není...

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik