Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Horste, tos mě zase dostall:-) Já míval i 8 aut najednou, ale jsem spíš na dodávky a off roady, jako s ženskejma. To taky má bejt ,,za co chytit":-) Dnešní doba ,,vomydlenejch mejdel" je pro mě spíš za trest:)

http://enders.blog.idnes.cz/c/427632/50-let-s-autem.html

0 0
možnosti
Foto

Romane, to jsi rekordman. Kam se Ti vešly? Dávals je nad sebe?

1 0
možnosti
Foto

Horste, pěkně jsi to napsal. Já, sice "neřidič", jsem napočítala dvanáct aut, které jsme vlastnili. Pokud je tedy tvůj nadpis pravdivý, jsem na tom celkem dobře;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitule, při Tvém rozdílném věku ode mě, mě ještě v pohodě trumfnete...

1 0
možnosti
Foto

Horste, hezky :-), kupříkladu - pokud to nenalepím na strom;-DR^Rv...ten palec dolů, že zas tak veselý by to nebylo. Zdraví neřidička s řidičákem, co ráda stopuje a pod víka - stěrače, si občas v noci kvůli nedodělaný práci dává zátky.

1 0
možnosti
Foto

Radko, bude na čase svírat náruživě i volant!!

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké čtení, Horste. Aut jsem sice tolik jako Ty neměl, ale jsem takový konzervativec Škodovkář. Když nějakou mám, nerad měním. Jen je mi líto, že dneska si v té elektronice už nemůžu nic udělat sám a se vším musím do servisu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ty dnešní vozy na sebe nenechají sáhnout. Dřív jsme na dovolenou vozili náhradní díly, pro jistotu. Dnes se na cestě většinou nedostaneš ani na žárovku. Už si nelze špinit ruce, má to výhodu tedy pro naše partnerky...

4 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 761x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik