Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pekny psani jako vzdy, Horste.

0 0
možnosti

J15a89n 52M56a27r88e94k

10. 7. 2021 15:36

Horste, dyš vidim ty fotky, obzvlášt toho Mikeše, s tím jeho Emanem, hned mi je zase vosumnáct...Moc hezky vzpomínáš, já rád spomínám taky, jak vidno z mých nepovedených blogů, ale chybí mi ta tvoje ČESKÁ čeština. hezký víkend přeju...

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tvá čeština je dobrá, určitě jste doma nepřestali česky mluvit. I když čeština je těžká i pro v česku žijící, ale je krásná a hravá. I když jsem od roku 1982 v Německu, němčina mi k srdci nepřirostla. Mám rád jazyky, které nepotlačují R. Tvé blogy jsou zajímavé, nemáš se za co stydět. Končím s pozdravem AHOJ!:-)

0 0
možnosti
Foto

Časy to byly krásné především proto, že jsme byli mladí... A život nás bavíc víc nž teď. Jaksi sám od sebe, ani jsme to nevnímali.

Dosti filozofie: hlavně to zdraví!

1 0
možnosti
Foto

Martine, život se měl aspoň zastavit na třicet let ve třiceti. Už člověk nebyl usmrkanec a mohl si razit cestu mezi kmety a hlavně ještě mohl na úrovni sportovat. Povedenej víkend!

0 0
možnosti
Foto

Horste, tradičně skvěle sepsané vzpomínky a trefné přezdívky tvých kumpánů. R^

0 0
možnosti
Foto

Davide, teď jste zřejmě celá rodina na dovolené, ať se povede s dobrým počasím!

1 0
možnosti
  • Počet článků 621
  • Celková karma 18,05
  • Průměrná čtenost 762x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik