Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J74a56n 81M90a63r94e83k

10. 7. 2021 15:36

Horste, dyš vidim ty fotky, obzvlášt toho Mikeše, s tím jeho Emanem, hned mi je zase vosumnáct...Moc hezky vzpomínáš, já rád spomínám taky, jak vidno z mých nepovedených blogů, ale chybí mi ta tvoje ČESKÁ čeština. hezký víkend přeju...

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tvá čeština je dobrá, určitě jste doma nepřestali česky mluvit. I když čeština je těžká i pro v česku žijící, ale je krásná a hravá. I když jsem od roku 1982 v Německu, němčina mi k srdci nepřirostla. Mám rád jazyky, které nepotlačují R. Tvé blogy jsou zajímavé, nemáš se za co stydět. Končím s pozdravem AHOJ!:-)

0 0
možnosti
JM

J51a41n 33M70a96r23e20k

10. 7. 2021 18:35

Nevěděl jsem, že žiješ v Německu

0 0
možnosti
Foto

Honzo, utekl jsem zbaběle před komunisty. Měli choutky ze mě udělat cvoka a strčit mě do blázince. A to v lepším případě. Nelíbili se jim mé antikomunistické řeči veřejně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 17,89
  • Průměrná čtenost 759x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik