Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, jak se říká , to nevymslíš, to je život a ze života:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, my co žijeme život si vymýšlet nemusíme. Měj se - jako já!

0 0
možnosti
ZS

R^Posílám karmu a těším se na pokračování, Horste!:-)

1 0
možnosti
Foto

I Ty Zuzko jedna, v tom hicu je mi v autě nejlépe. Zdravím celý ZUSKOKOLEKTIV!

1 0
možnosti

Moc hezky se to čte. A víte Horste proč?

Protože neznám na blogu nikoho, kdo by měl víc pochopení pro druhé, a byl tak lidský a vlídný. Díky za blog a těším se na pokračování.

Palec nahroru a srdcíčko!

1 0
možnosti
Foto

Marie, ŠÍPKOVÁ RŮŽENKO, děkuji za palec, a srdíčko se může také hodit jako případně náhradní:-)

0 0
možnosti
MJ

Horste, Tebe přece není možné přehlédnout. Mně se to stalo.. (Asi, že jsem víc venku než u PC). Také si myslím, že paní bude mít skvělého instruktora. Až to na mě přijde - strach jezdit- napíšu Ti. A už pokračuj. Jsem zvědavá.:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Magdo, už se těším až Ti budu osvěžovat řidičský um. Naučím Tě s autem tancovat tango. Zdravím kompletní ranč!;-D

0 0
možnosti
Foto

Anežka je správně akční. pamatuji, že má teta jezdila až do 80, a to i stokilometrové štreky. Určitě to je dobrá volba, ale tobě přeji hodně pevné nervy :) :) R^R^

0 0
možnosti
Foto

Na tohle je mám, vytáčí mě jen blbost, Dášo

0 0
možnosti
Foto

Nic...není dokonalé :)

0 0
možnosti
Foto

Ani nikdo, já se za nedokonalost v něčem nestydím, i když jsem namyšlený LEV. Kájo, všim sis, už Ti tady zase narostly?!

1 0
možnosti
Foto

Záleží, kolik má člověk naježděno.

Vzpomínám si, že autoškolu jsem dělal jako devatenáctiletý. To znamená naježděno jsem měl nějakých 300km. Poté jsem neměl možnost řídit a na svoje první vlastní auto jsem se zmohl až ve 33 letech, tedy po čtrnáctileté přestávce.

A přiznám se, že po těch 14 letech jsem ovládání auta úplně zapomněl, po ujetí prvních 10km jsem byl pořádně unavený a zpocený. Všechno jsem se musel učit znovu. Od té doby jsem najezdil cca půl milionu km a jsem přesvědčený, že bych to už nezapomněl, podobně jako na motocyklu, který jsem neřídil snad 25 let.

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, díky za zpověď! Já své první měl ve třiceti, měl jsem výhodu jako autoopravář, provádět zkušební jízdy. Aspoň trochu ze mě benzin nemohl vyčichnout.

0 0
možnosti
DT

R^ Přeju dobrou jízdu, lepšího instruktora si přát nemůže. R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji! Také Tobě, Danuš, přeji mnoho kilometrů bez komplikací!

1 0
možnosti
JC

R^Já Vás, pane, obdivuji! Jste zřejmě nenapravitelný altruista a jenom Vám upřímně přeji, aby se nenaplnilo u Vás to staré přísloví, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, opravdu. :-)Já s tím mám docela zkušenosti ... :-/

0 0
možnosti
Foto

Honzo, také s tím mám zkušenosti, ale jak píšete, jsem nenapravitelný. Přeji v životě KLIKU!

0 0
možnosti
LB

jako ridicka zacatecnice jsem moc zvedava, jestli to jednou dokazu zapomenout :-) posilam karmu a tesim se na pokracovani R^

0 0
možnosti
Foto

Lenko, snažte se vybojovávat místo za volantem aspoň na střídačku. A milujte život i řízení auta, budete bezpečná řidička. Přeji ŠTĚSTÍ!

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik