Diskuse

Elvis a Iva

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle jsem vůbec netušil, nádherná tradice. Jen mě tak napadlo, jestli měl Elvis náhodou během vojny nějaké aspoň uzavřené vystoupení pro vojáky a personál v kasárnách. Protože se traduje, že v Evropě nikdy nezpíval. A při jeho dalším evropském pobytu, na mezipřistání při návratu, tuším ve Skotsku, to by už nešlo. Mám na mysli něco jako The Beatles, kteří kupodivu nikdy neměli koncert v Rakousku, ovšem při natáčení filmu Help v Alpách zazpívali asi tři písně členovi štábu na svatbě.

0 0
možnosti
Foto

J36a92n 34P53r54a35ž25á15k

26. 11. 2022 15:33

R^Hezkou sobotu, Horste:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Pražáku, děkuji a vaší DVOJCE to samé!

1 0
možnosti
Foto

Aj ten panáčik na semafore, nemá chybu.Je to super, ten festival.Netreba zabúdať na piesne, čo niečo pre tú generáciu znamenali a aj pre tie ďalšie.Proste sú večné.Krásny víkend, želám.VV

1 0
možnosti
Foto

Janka, díky, i já ŽELÁM krásný víkend!

1 0
možnosti
Foto

Horste peknej víkend...Elvise já rád, taky jsem trochu kolotocar říká Hanička ;-D

2 0
možnosti
Foto

Filipe, i tvé smečce povedenej víkend!

0 0
možnosti
Foto

Horste, když se řekne Elvis, tak já si vždycky vybavím malého Forresta Gumpa, který mladého krále rokenrolu učil tančit. A představitel velkého Forresta, Tom Hanks hrál letos Elvisova manažera v životopisném snímku. Kruh se uzavřel. Pohodový víkend přeji

2 0
možnosti
Foto

Davide, jsi v obraze, přeji ti, abys o víkendu nebyl pod obraz!

2 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 17,96
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik