Diskuse

Každý měl jednou tři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď jedeme pracovat na chalupu mezi Domažlicemi a Plzní, návrat nejasný. Migrace?

0 0
možnosti
DT

Gratuluju! Ať se i nadále daří. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dani, celý náš kolektiv děkuje a přeje vašemu kolektivu také jen úspěchy a stabilní ZDRAVÍ!

0 0
možnosti
JS

Bráško, úžasná sada fotek, oko i duše si smlsly a DĚKUJU !V

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji také, milá MARINGOTKO! Ať je tam útulno!

1 0
možnosti
TG

:-)Gratulace Tvé milé vnučce a Tobě Horste radost ze života!:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkujeme! Ať se vyvede konec týdna!

1 0
možnosti
Foto

Informace. klik na video. Není dostupné. Dole vpravo klik na YouTube, naskočí nové video okno. Nad ním do bílého okénka HLEDAT zadat: Emilia 2,7 a klikem jde video shlédnout na YouTube. Tam Emi zpívá anglicky. Možná její angličtině budete rozumět. S omluvou už jsem TRAPNÝ jako TRAPATONI...

0 0
možnosti
MP

Pěkné fotky a roztomilá vnučka! Blahopřeji tímto i dědečkovi.

PS. Ten dort je pěkný, asi ten námět "ukradnu";-), pouštím vnoučátkům občas prasátko Peppu a sama se docela bavím.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za blahopřání, odcizení povolené

1 0
možnosti
Foto

R^Horste, máš fantastickou vnučku:-)

0 0
možnosti
Foto

Je lepší než program v televizi... Honzo, u nás dost pofukuje...

1 0
možnosti

Milý Horste, tak jsem se dočkala!

Emilia je prostě 1* ! Je úžasná!

(doufám, že jsi jí dal pusu navíc, tedy za mě:-)))

Moc prosím, pošli mi odkaz na video na mail. Já ho nemůžu z mobilu zkopírovat. Děkuji:-))

A hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Odkaz mi hapruje, jinak by video šlo i na blogu. Na mailu máš zprávu...

1 0
možnosti
DP

Horste, milé obrázky, máš moc milou vnučku:-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, ona se nezdá, andělský ksichtík, ale čertice. Ať Ti s rodinou není přílišná zima v Švédsku!!

0 0
možnosti
Foto

Horstíku, hezký ksichtíky ;-D;-D;-D A to video? Možná jen špatný link. Ale jinak R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, LINK je německy LEVÝ, to zatím jsem v umístění videa. Co já všechno zkoušel, chtěli to příjmout jen z YouTubu a pod. Tam jsem nemohl najít požadovaný kód. Nejde mi do hlavy, proč video nejde do článku dát z pc jako fotka. Chtěl bych mít aspoň někdy tvůj mozek! Hezký konec týdne v páru!

1 0
možnosti