Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, kdo nezažil, nepochopí R^V

0 0
možnosti
Foto

Ivano, ale o dost v životě příjdou!!

1 0
možnosti
Foto

Horste, jak já ti rozumím.

0 0
možnosti

Joši....

Také už mi odešel pes přes duhový most. Proto to znám...

Krásný den Horste, Tobě i celé rodině. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkujeme, a vám vespolek také to samé!!

0 0
možnosti
Foto

Pane Haslbauere, normálně to nedělám, ale u vašeho článku jsem kvičel, jak želva! Rozesmál jste mne i dohnal k slzám. Perfektní vzpomínka, všechna čest a klobouk dolů, máte mou karmu zaslouženě!R^

0 0
možnosti
Foto

Luboši, budete mít dobré srdce a také rád zvířátka...

0 0
možnosti

Horste, je úžasné, kolik zážitků s Jošíkem jste prožili, a na co všechno hezké můžete vzpomínat. Stejně jako na to, že jste jednomu pejskovi umožnili krásný život! A za to jste od něj měli kupu psí lásky ...

0 0
možnosti

Krásný pejsek V Náš pudlík odešel za duhový most, když mu bylo patnáct. Dva roky jsem se bránila, odmítala jiného pejska, než mi domů donesli malý uzlíček, roztomilého bišonka, dnes sedmiletého divocha všech divochů. Život s těmi našimi čtyřnožci je příjemnější, krásnější a plný upřímné lásky. Vám R^

1 0
možnosti
Foto

Našemu bylo sedmnáct. Jano, v mém velmi zralém věku by mě mohl možná přežít. Pro pejsky někdy tragické. Proto byl poslední. Jedna z dcer má labradora a rotvajlerku, ti nám to často vynahradí. Přeji štěstí celému vašemu spolku!!

1 0
možnosti
Foto

;-(VTen kratší život v porovnání s naším... Nějak není fér...R^

2 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka, HorsteR^VTaky už jsem zažila odchod jedné naší vlčky. ;-(Měli se u nás dobře, naši chlupáči milovaní a milující, viď, a my s nima takyR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 619
  • Celková karma 18,21
  • Průměrná čtenost 764x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik