Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný výlet, děkuju za digitální zprostředkování. R^:-)

0 0
možnosti

Milý Horste, já ten vodopád slyším... šumí mi v uchu... krásný blog.R^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Magdo, to máš štěstí, ale pozor, aby Ti to nezůstalo jako TINITUS!! To Ti nepřeji, přeji naopak hezké dny vánoční celému tvému seskupení!!

0 0
možnosti
Foto

JItko, a to neslišíš ten hukot;-D

0 0
možnosti

Je mohutny. Pry ho dokonce nejaky Cech sjel koncem sedmdesatych let. Zu si nepamatuju na cem. A vstupne, porad jeste jeden SF?

Jinak nedaleko odtud je nejvyssi nemecky vodopad. sice zadna takova masa vody, ale kaskada vodopadu ve meste Triberg. Pry pres 100 m.

0 0
možnosti
Foto

Vláďo, už je to 5 SF. Ale zdarma použiješ WC i parkoviště. Chystal jsem se tam po návratu z CH nějaké tři roky, až tentokrát to začátkem listopadu vyšlo. Přeji povedené dny vánoční a GUTEN RUTSCH!

0 0
možnosti
Foto

děkuju, Horste, že jste mne vzal na hezký výletR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, to mě těší! A také jsem velice potěšen vzácnou návštěvou. Přeji pohodové přípravy na dny vánoční a veselý průběh bez kostí v krku a nehořlavý stromek. Pokud půjde až ke stropu tak STROM!!

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Horste, moc hezké :) Dávám ti karmu... :) Dobrá práce... R^

0 0
možnosti
Foto

J73a78n 43P70r83a90ž67á18k

20. 12. 2016 13:30

R^Hezké Horste. Na pár fotkách jsou ojíněné malé stromky, ale nic jiného. Bylo to opravdu jíní nebo byly nějak uměle přikrášlené?:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, uměle. Bylo to začátkem listopadu

1 0
možnosti

R^:-) nádherná místa, Horste, díky!R^:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS