Diskuse

Brienz, jeho jezero, maxi kráva a jiné

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horste, nádherně zachycený výlet na fotkách! Interlaken je nádherné misto.

Byla jsem tam před lety, a zůstalo mi to místo v paměti. Mělo tehdy jednu zajímavost. V době, kdy tady ještě moc nefungovalo telefonní spojení, volala jsem z tamní telef.budky domů matce, a bylo neuvěřitelně čisté spojení!))))))))

Dávám palec nahoru, a díky!:-)

0 0
možnosti
Foto

Mařenko, jsem rád, že jsem vyvolal hezkou vzpomínku. Z Interlakenu dál na Lauterbrunnen a až do Štechelbergu kde je 72 vodopádů, je člověk jako v pohádce. Ve Štechelbergu je hotýlek pro milovníky přírody, má 44 postelí a je levnější než ostatní. Usínáš při hučení vodopádů...

1 0
možnosti
Foto

Vašnosto, maj to tam hezký

0 0
možnosti
Foto

Jen mi, Pavle, scházelo burácení motorů:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Takove hezky celodrevene:-)

0 0
možnosti
Foto

Škoda že vyschlé dřevo nevoní. Možná na to jen, Honzo, nemám čuchemetr.

1 0
možnosti

R^R^R^ Krásný včetně toho poklidu! Hezký dny, Horste!:-)

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, díky za tři palce, už ale máš jen jeden. A za H. dny děkuji, podělíme se o ně

0 0
možnosti

Moc pěkná procházka. Akorát, kde jsou lidi, jak to, že je tak pusto, prázdno? Ne, že by to vadilo. Aspoň vyniknou jiné objekty... Zdravím Horste!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Byla neděle, lidstvo bylo v kopcích nebo v postelích anebo v kostele, zřejmě. Jen jeden obchod měl otevřeno, ten s motorkama nabízel slevy na oblečení - bez motocyklu...

0 0
možnosti