Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, sice objeveno opožděne, neb je doba dovolených, ale objeveno. Takže i karma

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já jsem ve všem opožděný vlivem horka. Kdyby karmy nehřály ale chladily, to by pro mě bylo výhodné. Přeji Ti bezproblémový nový týden!!

0 0
možnosti
Foto

Kájo, od Tebe hřeje pochvala čtyřnásobně. Díky!:-)

0 0
možnosti

Moc hezký blog! A pro mě připomenutí výletu ke kamarádce před mnoha lety. Byly jsme v Lucernu, i na kopcích nad ním. Bylo to nádherné. Takže díky!

0 0
možnosti
Foto

Marie, kolem Lucernu jsou samé kopcovité možnosti. To byl asi Pilatus, ten sem dám příště, až budu mít čas. Hezký nadcházející víkend!

1 0
možnosti
Foto

R^ Zdravím Tě, Horste Antone, hezká procházka. Rád jsem se prošel aspoň virtuálně. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Zdravím Tě, Horste Antone, pěkná procházka; rád jsem se prošel aspoň virtuálně.R^

0 0
možnosti
Foto

Tady? Emrichu, vidíš, jak si to z nás střílí. Teď tady mám dokonce tvé 4 palce, děkuji!

0 0
možnosti

J58a54r57a 28R36a51n24k

20. 7. 2016 21:23

Karma, hezke fotografie a fajn vzpominka na druhy domovR^

0 0
možnosti
Foto

Vidíš, jak ti jdou pěkně vkládat fotkyR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale potrápilo mi to můj natvrdlý mozek. Zdravím ŤJE!

0 0
možnosti
Foto

R^Též bych se vodně osvěžil, ale budu si muset počkat na víkend. Hezké, Horste:-)

1 0
možnosti
Foto

Víkend je, Honzo, za humny, vždyť víš...

1 0
možnosti

R^ Díky za malý, pěkný výlet. A dokonce z gauče...!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS