- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Horste, no myslím, že jsi to popsal přesně . Bohužel, měl jsem zkušenosti i s pomalíky, respektive rádo pomalíky. Ted jsem to vobměnil, tak doufám, že budu mít chvíli pokoj
Jinak
To Ti, Pavle, přeji!
Já mám strach pokaždé, když musím do servisu :))
Za mě měli majitelé aut většinou svého oblíbeného mechanika, skoro patřil do rodiny. Býval k dispozici také v neděli a o svátcích, pokud plechový miláček si postavil hlavu
Horste, já řídím privátně již asi 12 let BMW a mohu říci, že značkový servis je opravdu kasičkou na peníze, ničím jiným.
Naštěstí, ještě u nás existují šikovné české neznačkové ručičky.
Jiří, ať BAVORÁK nadále slouží. Když jsem ještě žil v "ČESKOSLOVENSKU," byla to má nedosažitelná značka snů
Horste, škoda, že jsem o Tobě nevěděl a nebyl jsi blíž, byl bych k Tobě jezdil
Honzo, tak příště
Jen mám připomínku k těm elektrikářům. Je to školení za školením, každého půl roku něco automobilka změní a znám případy, kdy ani 4 značkové servisy nedokázaly najít příčinu.
Zbyňku, dneska už nestačí na elektroniku logické myšlení. I počítače mívají problém najít příčinu závady. Tenkrát se mohlo postupovat vyřazovacím způsobem. Jezdili za mnou lidé se závadou na elektrice, které jinde nechtěli hledat. Jak píši, za hledání nebyly pro opravnu peníze, tak lidem odmítali jejich vozidlo vzít do opravny. Autoelektrikářů, kteří měli zálibu v tom, hledat záhady moc nebylo. Nebyly z toho peníze. Nevětším šolichem bylo tehdy přehazování karoserií nebo skeletu po haváriích, u toho se nemuselo tak myslet a jen šroubovat a šroubovat - a to bez akumulátorových šroubováků, které tenkrát ještě neexistovaly. Moje klouby na rukou také podle toho dopadly. Přeji bezporuchové vozidlo
Zdravím, Horste Antone. Hezké vzpomínky.
Emrichu, do soboty můžeš vychutnávat slunce, to Ti závidím, já se mu od mé padesátky vyhýbám...
Zdravím Tě Horste! Nemohu srovnávat s minulostí, tedy pŕed r. 1989, to jsem auto neměl. Hodinové sazby jsou tu běžné, a připadají mi drahé. Ale mě připadá i espresso za 35 kaček drahý....
Hezký den, tady začali fest topit...!
A topení, Tomáši, nejde vypnout. Snědý člověk je prý zdravější, pokud nedostane rakovinu kůže...
Horste nejak jste mne zmatl s tou minulosti a pritomnosti. Opravdu se dnes v zadnem "Autohaus" neplati hodinova odmena. U vsech znacek ktere jsem v posledni dobe mel se platilo z Arbeitswert, a ty byly vzdy vveseny nekde pred prejimkou. Myslim, ze ten Arbetswert se dnes pohybuje nekde kolem 20€ vseobecne, u karosarskejch praci je to snad 30€a u toho prijmu jsou uvedeny priklady na ruzne opravy.
Vladimíre, týkalo se Československa před revolucí. V Německu co jsem, do opraven nejezdím. Pokud mám možnost si to udělat v garáži bezhlučně aby někdo nevolal policajty, tak to udělám. Při větších problémech jezdím za kamarádama nebo bývalejma učedníkama do Čech. Většinou mají soukromé opravny. Přeji bezporuchová vozidla a hodně šťastných km!!!