Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ondřeji, jste bystrý muž, kvůli odchodu PL jsem se s ním chtěl takto rozloučit.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé kolik lidí dojímá, že odešel sebestředný, arogantní hulvát, který postrádal i jen základní slušnost a všechny kolem sebe terorizoval.

0 0
možnosti
Foto

Vážená Leontýno, Vy nemáte žádné chyby? Zeptejte se na to někoho, jako byl Landovský, nebo nastražte uši, pokud o Vás mluví přátele za vaši nepřítomnosti. Přeji Vám uspokojivé zjištění. Hezkou neděli!

1 0
možnosti
Foto

Danuš, díky za návštěvu! Už máš pevný krok po včerejších narozeninách? Ještě jednou před zdejšimi diskutéry, Ti přeji DODATEČNĚ VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!

1 0
možnosti
Foto

Aktuální výcuc z Tvé knihy, Kocoure R^

1 0
možnosti
Foto

Karle, jsi v obraze a máš předstih, díky!

1 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka, díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Olinko, také já děkuji za echo!

1 0
možnosti

Moc pěkně jste zavzpomínal. To by určitě ocenil. Palec nahoru!

2 0
možnosti

Dík za krásnou vzpomínku.  Tak by to mělo být. Na Lanďáka vzpomínat s humoremR^

4 0
možnosti

L12e11o 66W51o73l82f

11. 10. 2014 14:44

Zdravím Horste. Ono těch ''kocourů'' líta po světě víc. V té době, kdy sis s Lanďákem

volal tak nejznámější ''kocour'' ve Vídni byl Karel Havelka. Jestli Ti něco říká první

proces s Plastiky v Plzni: Havelka, Skalický, Stárek, Chmel. Znal jsem Lanďáka

velmi dobře, bude mi chybět.R^

1 0
možnosti
Foto

Leo, kocourů je po světě opravdu mnoho, většina má to, co mi máme vpředu, ale vzadu. S Pavlem nestála řeč. Když s ním přišly tenkrát první filmy a já ho neznal, tak mě kamarádi upozornili, že je skoro víc ukecaný než já. Tak to jsem si musel na plátně hned ověřit, jestli mám konkurenci. Myslím, že má huba měla podobnou kulometnou palbu, jen jsem měl menší zásobu ostrých výrazů. Zdravím Tě, chlape!

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik