To mě podrž!

V červenci 16 bylo jednomu dědovi 77. Dostal 7 dortů. Přijel na ně i vykulený bratranec Tony ze Švajcu. Ten se sladkým smí cpát, mně máma odmalička sladký nedává, a to ani formou tekutin. Proto mi to asi nechutná. 
Děda H měl v červenci 2016 77 roků. V jedné české hospodě v Norimberku dostal 7 dortů.
Ještě že jich nebylo 77, je na dorty jako čert.
Jinak se v jídle nevyzná, kdyby nebyl vyrován, snědl by i ty kytky
Měsíc po dědovi mi byly 2 roky. A zase se oslavovaly tyhle u nás na zahradě.
Ze své garáže ve Švajcu přijel i bratranec Tony se svým méďákem
Konečně jsem začala stárnout
Tony, panenku ti nepučím!
Ona se může klouzat nahatá
Táta netancuje, ale nechce grilovat
Panenko, ty se stydíš?
Tony se opičí
Tony si sundal boty
Tak jsem ho vyprovokovala, taky je horko, tak co?
Ale raději jsme se zase oblíkli

Dospělí se cpali u stolu, my se sTonym hýbali. Mluvit se s ním ještě nedá, taky je o několik měsíců mladší. Na mě táta často mluví anglicky, máma neustále jen německy, děda 77 s babičkou česky a druhý děda Donald, to není ten Trump, zase polsky. Jen aby mi z toho nepřeskočilo!

Autor: Horst Anton Haslbauer | pátek 24.3.2017 8:33 | karma článku: 16,92 | přečteno: 615x
  • Další články autora

Horst Anton Haslbauer

Vojín Valda a rotný Provaz

13.4.2024 v 12:25 | Karma: 16,45