Nový plátce daní - vlastně plátkyně

Její přibližný růst k tomuto věku. Na vlastní děti nemá rodič tolik času, jako později na vnoučata. Důchodcům tito lidičky, dokáží příjemně osladit život. Je zábavné být u toho, když se učí chodit, mluvit, poznávat svět a zlobit.

Jaké jsou asi její myšlenky?

To bylo v srpnu 14. Jsou mi dva dny, snad mě ten popleta děda nechce kojit?
S maminkou, proč mě volá Emi když jsem Emilia?
Se zubatým strýčkem. A já nemám ani jeden. Ale proč stojíme na hlavě?
Heč!
Je mi fajn!
Ale už se mi chce spát...
Tady se chrní nejlíp
S kamarádem Johnym
Johny mě má asi rád, Sany se nudí. Myslí, když je rotvajlerka, je něco lepšího. Ale stejně jako my, chodí jen po čtyřech
Mám je jako tělesnou stráž, jinak jsme jedna smečka, já tomu chci velet, vždyť jsem ženská!
Prý se mám učit jíst sama
Vždyť je to jednoduchý
Moje oblíbená hračka, nemusím ji dlouho hledat
Že já jsem pořád tak ospalá?
Nekoukat!
Sany nemá ráda puntíky, už prchá
Teď se načančám, uvidíme se jindy!

Omlouvám se, nejsem fotograf, jen děd, nemám fotoaparát, jen mobil a ani s ním to pořádně neumím. Už se mi třesou ruce. Na památku pro tuhle vnučku - mám jich dohromady pět - to bude stačit. Její život půjde dál. Stane se členem smečky, to ale příště.

Autor: Horst Anton Haslbauer | čtvrtek 2.2.2017 15:03 | karma článku: 22,12 | přečteno: 724x
  • Další články autora

Horst Anton Haslbauer

Vojín Valda a rotný Provaz

13.4.2024 v 12:25 | Karma: 16,45