Nezařazené

Horst Anton Haslbauer

Vojín Valda má dotaz

Krátce před počátkem osobního volna ohlásil poručík Hasák akci, abychom se nenudili. Přemíchání mužstva v místnostech podle seznamu jmen na nástěnce. Po jeho odchodu ze zaměstnání se organizace chopili podle svého svobodníci

22.3.2024 v 17:17 | Karma článku: 18.53 | Přečteno: 480 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Harry, brouk a veselý život na chalupě

Ten veselý život na chalupě s námi prožívali sousedé z vesničky nestřediskové, jejich děti a naši dva svobodní králíci. Než se začalo se sekáním trávy, museli jsme se zahřívat různými způsoby. Velkou zábavou byl stůl na stolní

4.6.2022 v 7:59 | Karma článku: 13.05 | Přečteno: 318 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Jak jsem v Jablonci nad Nisou přišel málem o oko

Heřman Novotný si nás vzal do parády jen co přišly mrazy. Žádné chození o volném čase za děvčátky, žádné zaobírání se kdejakou sestřenicí. Jediné, které nemusel hnát na kluziště bičem jsme byli Lemra a já. Svým úsilím jsem se jako

10.7.2021 v 8:14 | Karma článku: 15.95 | Přečteno: 339 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Také skřípete chrupem za volantem při najetí na most?

A trnete jestli se to pod vámi nerozpadne? Jsem nespokojen s dilatačními mostními závěry! Dilatační spáry a já máme problém hlavně od doby, co jsme si pořídili se ženou nové vozidlo. V mém případě možná poslední.

25.2.2015 v 8:05 | Karma článku: 11.32 | Přečteno: 482 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Vojenský dvorní holič bažantů a brom antičum (9)

Šli jsme po chodbě s vojínem Mirkem Pickou, také Sokolovan, poznal jsem ho ale až na vojně. Ještě jsem netušil jací budeme jednou kamarádi.

4.7.2014 v 7:15 | Karma článku: 11.93 | Přečteno: 770 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Osmnáctiletý sedlák v uniformě Wehrmachtu

Pohled z jiného úhlu na hochy tohoto věku, kteří tuto uniformu byli nuceni na sebe navléknout. I když by si to raději rozdávali s děvčaty než s Rudou armádou.

16.3.2014 v 8:36 | Karma článku: 18.10 | Přečteno: 1095 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Hrdinský čin Kadla Boháčka

Díky němu, se mi povedlo ještě tentýž den do R 163 přece jen umístit fota. I když jsem z toho byl na svůj první infarkt v životě. Kadle, buď nám věčně zachován! Tvůj APARÁT nechť nám nadále dělá radost a pořizuje pastvu pro oči. Díky za podání pomocné tlapy v nouzi! hah

4.7.2013 v 8:40 | Karma článku: 4.62 | Přečteno: 302 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

"Tys vlastně, strejdo, úchylák," na mě vyjela

Má nejmladší ze tří sester Trauda má narozeniny 29.2. Tím pádem ušetří nejen za oslavy, ale také pomaleji stárne.

5.3.2013 v 8:10 | Karma článku: 14.10 | Přečteno: 980 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Děkuji diskutujícím pod článkem...

...dnešním. Stále nejsem k diskutování připuštěn, ale všichni máte naprostou pravdu. Děkuji! hah

6.12.2012 v 17:32 | Karma článku: 5.45 | Přečteno: 1062 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Rozdílné ženy a nestejné mužské plemeno

Dcera Iva má od přírody kudrnaté vlasy, závidí ale sestře její rovné. Ty prý poskytují více možnosti účesů.

6.12.2012 v 7:38 | Karma článku: 16.06 | Přečteno: 1301 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Nitro v Quelle hodně po půlnoci. Kip mi prozrazuje různé (R 103)

Už tu byl čas k další obchůzce. Zpozoroval jsem jednu dvojici s oním starým vlčákem, který jim měl být pomocníkem a postrachem pro zloděje.

23.9.2012 v 8:28 | Karma článku: 8.77 | Přečteno: 635 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Také v kapitalismu se někdy uživí lempl (R 58)

Nabídl jsem největšímu šéfovi, milovníku aut veteránů, tomu, co mě přijal a dokáže málem udělat námořnický uzel ze svých štíhlých nožiček, při jejich přehození nohy přes nohu, tuto věc:

4.4.2012 v 7:49 | Karma článku: 5.62 | Přečteno: 355 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

I německé zdravotnictví dokáže s člověkem zametat

Novodobé putování po zdravotnických zařízeních může být v každé zemi podobné. Putovat v nich mohou také daleko mladší než jsem já. Proto se hodí k přečtení i těm, kteří se momentálně cítí fit a zdraví. Suchý kašel přes rok, můj HAUSARZT nedokázal ničím odstranit. Šlehaly ze mě plameny, že jsem trnul abych někomu nepodpálil kštici.

29.7.2011 v 7:59 | Karma článku: 21.38 | Přečteno: 1491 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Polír trhačem volantu, nebezpečný jako tsunami (R 24)

Je to můj první trhač volantem. Zažil jsem řidiče jezdící zatáčky kostrbatě a ne obloukem, i takové, kteří při řízení zapomenou přeřadit. Náš polír má styl zcela jiný. Vyzvedl si mě se svou starší mazdou 626, jak bylo domluveno ve čtyři ráno. Už z venku jsem zahlédl jeho zívání na plnou HUBU.

29.3.2011 v 11:25 | Karma článku: 10.09 | Přečteno: 1050 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Poprask ve vrátnici a kolem ní

Za totality na tom byli málem všichni stejně, také nikdo nemohl, převážně, nikomu závidět. Jen možná sličnější slečnu, manželku anebo milenku. Jeden si utahoval z druhého - ten druhý mu to jindy vracel. Málokdo se kvůli tomu na druhého zlobil. Legrace největšího kalibru pomáhala, neutopit se v červené komunistické barvě.

25.6.2010 v 14:51 | Karma článku: 13.67 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Jak jsem byl vypískán - Auta a batole

Nalepené plakáty po městě zvaly mládež na soutěžení ve zpěvu a předvádění kulturních vložek.

2.11.2009 v 16:20 | Karma článku: 8.67 | Přečteno: 1089 | Diskuse
Počet článků 599 Celková karma 18.96 Průměrná čtenost 771

Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!