Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J50a72n 79M67a82r58e83k

17. 2. 2024 18:48

Protože jsem byl jeden z mála, kdo uměl na naší baterii číst a psát (rok 1959 Bor u Tachova...dnes jen Bor) udělali ze mně staršinu. Pro ty kteří na vojně nebyli staršina byla také hodnost, ale většinou se jednalo o funkci vojáčka, který na jednotce počítal vonuce. Ve skřínce kanceláře jsem našel pistoil Browning ráže 6.35 Ptal jsem se 'starýho' čí to je pistole...ale on nevěděl. A to bylo prosím u útvaru se stálou zvýšenou bojovou pohotovostí. Což kdyby se té pistole zmocnili imperialisti? Bezpečnost státu by byla v ohrožení. Že pistoil chyběl zásobník, to nehrálo roli. I pistole bez zásobníku v rukou imperialistů by znamenala vážné ohrožené naší lidově demokratické (tehdy) vlasti.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, jak staršina jsi byl vlastně takový skladník.. Hezký víkend v Kanadě!

0 0
možnosti
PZ

Jako vojín jste rozhodně neměl ve výstroji pistoli, Vámi popisovanou bambitku, lavinu, ale tu střední, jste odpružil?

0 0
možnosti
Foto

Jako tankisté jsme měli pistole, jen na stráži samopaly...

1 0
možnosti
Foto

Jestli von ten Džauli nebyl příbuznej s Džugašvilim

0 0
možnosti
Foto

Já narukoval do P.Š. Jako řidič tanku jsem si mohl navléct kombinézu přes pyžamo a plnou polní mi k tanku nesl nabíječ. Cíl byl co nejrychleji vyjet s kasáren. Jednou se mi to podařilo tak rychle, že jsem vyjel dřív než zvedli závoru a přerazil jsem jí. Kupodivu jsem nedostal trest, ale pochvalu. Jó vojna.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Já měl z nočních poplachů strach. Abych je nepropás, neb jsem byl často vzdálen mimo kasárna, ba i posádku

0 0
možnosti
Foto

Horste, syn taky před chvíli "vylepoval plakáty po městě".

0 0
možnosti
Foto

Vyhnul se škrábání brambor, Davide!

1 0
možnosti
JV

Pamatuji na to, jak jsme jedu noc dostali třikrát nástup na buzerplac s plnou polní. Do pyžama, hodinu spánek, sbalit, ustrojit, nafasovat a znova. Potřetí to bylo ale s výjezdem, což nikdo nečekal. Nejmíň můj spolubojovník. Odmítal se totiž s těžkou polní tahat a napěchoval si do ní volejbalovou síť. Už to nikdy nezopakoval.

0 0
možnosti
Foto

Ty si vždy taký príjemne čtivý a džauli je predsa odvodené od joul, čo je jednotka práce a energie, či ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 621
  • Celková karma 17,64
  • Průměrná čtenost 762x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik