Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Podle nosa, poznáš kosa... Náhodou, prohodit je z obličeje na jiný obličej,to by byla mela. Ten co je hezký na jednom nemusí být hezký na druhém. A opačně. Dobrý námět.. tedy díky Vám Horste

0 0
možnosti
Foto

Lucie, díky za návštěvu! Hezký zbytek neděle!

1 0
možnosti
Foto

Taky vlastně pořádně nevím, jaký mám nos, ale taky jsem se narodila mezi 7.- 7,30 hod.!

0 0
možnosti
Foto

Ivko, patříme mezi r. ptáčata. Klidný víkend!

0 0
možnosti
JM

J15a33n 40M68a88r57e78k

13. 1. 2024 16:44

Horste, za svůj nos se nemusíš stydět...tvůj nos je nos aristokrata to já jsem na tom mnohem hůř a tudíž jsem na všech fotkách branej zepředu. Můj nos prý...dle odborníků není nos, nýbrž ná-nos a také kolem mne kolovala hádanka: Jak je daleko Honza Marků od nádraží,,když mu ujede vlak před nosem???? Dva kilometry. A tak s tímto, milý příteli Horste už žiju leta.....a tak si nezoufej a všechnu hořkost svou větrům dej...tedy těm větrům kolem nás...abysis to špatně nevyložil...moc tě zdravím..

0 0
možnosti
Foto

Kamaráde Honzo, díky za pobavení a zdravím v dál!

0 0
možnosti
Foto

Však som to už písala - rod fešákov ja som sa narodila takmer pred polnocou

0 0
možnosti
Foto

Janka, v něčem vděčíme rodičům, možná i v mnohém...

1 0
možnosti
Foto

Horste, ty jsi genius ... sotva jsi se narodil a už si uměl hodiny. A to jsi ještě visel hlavou dolů.

1 0
možnosti
VR

Tak mne napadlo, že foto mého obličeje z profilu pořídili před téměř sedmdesáti lety soudruzi z olomoucké StB, kde jsem krátký čas pobýval ve vyšetřovací vazbě. Možná ještě někde zůstala uchována v albu zločinců. Kdož ví!?

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že tenkrát jsem netušil jak jednoduché by bývalo, pořídit si fotku z profilu, Vláďo

0 0
možnosti
Foto

Byls fešák Horste.

Hezký víkend

Vašek

0 0
možnosti
Foto

Vašku, máloco je věčné! I tvé stáji přeji bezchybný víkend!

0 0
možnosti
Foto

Prej podle nosa poznáš kosa. Tys Hahu chlap a kos, tak nezáleží na tom, jakej, ale na co měls, a stále máš svůj nos

0 0
možnosti
Foto

Jiří, díky za vysvětlení, na oplátku přeji celé rodině pohodový víkend!

1 0
možnosti
Foto

Nos, to je prece pro pubertaka jedno z nejdulezitejsich

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ještěže je tolik druhů...

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik