Diskuse

Skromný ranař

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Se zpožděním !

0 0
možnosti
LJ

I mne tvůj příběh dojal.

0 0
možnosti
Foto

Láďo, díky! Příjemné spaní a poté povedenou neděli!

0 0
možnosti
Foto

Velká karma a poděkování za ta slova.

2 0
možnosti
Foto

Honzo, i já děkuji! Ať je Ti psaní nadále zábavou a koníčkem!

0 0
možnosti
Foto

Horste, i když Ti život nejednu ránu flák, ustál jsi levý i pravý hák.

1 0
možnosti
Foto

Davide, chlapče básnická, ať Ti s rodinou nepodrazí nic v tuto neděli!

1 0
možnosti
JM

J38a61n 14M96a79r67e67k

25. 11. 2023 4:35

Zdravím tě Horste po dlouhé době

. S těmi boxery jsi mi připoměl toho Tormu a tuším, že tam byl ještě druhý jakýsi Ján Zachara. Jako malý kluk sli vzpomínám na jeho úspěchy. Tehdy jsem odebíral sportovní týdeník RUCH který později přejmenovali na STADION. Vystřihoval jsem i některé fotky z boxerských zápasů, ale nejvíc z hokeje a fotbalu. Fandil Jsem Spartě, tehdy tam hrál můj soused z baráku Koubek a druhý hned vedle Prais. Pak před naším barákem ve vršovickém Edenu přestavěli hřiště MITAS pro Slavii Praha. Ze starého zábavního parku EDEN tam jen zbyla brána, která v roce 1950 vyhořela. Jako školáci jsme ji pomáhalihasit. Ale to Už je 73 let tamů na zád.

Rád tě čtu....Honza

3 0
možnosti
Foto

Honzo, Tvá známka života mě moc potěšila! Mně už umřelo třicet kamarádů v Sokolově. Ať nás zdraví nezradí!

1 0
možnosti
Foto

Horste ty se vždy dobře čteš, ve dne i v noci.

Přeji parádní víkend.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Vašku, Ty lichotníku, i Tvé stáji přeji povedenou neděli!

1 0
možnosti
Foto

Ivko, zřejmě jsi jako já koukala na SLAVÍKY, Ztracený mě nebere, můj kůň je sympatický dlouhán Dyk. Předtím jsem Koukal na OSTROV. Hezkou neděli! Farnou mám rád. Čvančarka mě překvapila, tu mám taky rád...

1 0
možnosti
  • Počet článků 621
  • Celková karma 17,45
  • Průměrná čtenost 762x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik