Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Horste, díky! R^ Příjemné pohupování se na obláčcích v azurovém nebi... do chvíle, kdys začal vypočítávat, kdo už tady s námi není. :-( No, ale jednu výhodu to mělo, Horste! ;-D Začala jsem se rozhlížet po obláčcích a nebudeš mi to věřit, fšichni, které jsi jmenoval, se tam pohupovali se mnou!V A fšichni tě pozdravujou! V

0 0
možnosti
Foto

Ireno, ty jsi moje krevní skupina:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste Fanda je na některých fotkách takovej trochu "Elvis"... měj pěknej víkend :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, ty taky! Fandovo táta Vaníček dělal po válce roky šéfkuchaře v Horňáku, a Fanda je sám hoby kuchař...

1 0
možnosti
Foto

R^Kocour zdravi kocoura😺

1 0
možnosti
Foto

Horste, taky jsem se nechal kdysi vyhecovat a na oslavě, kam jsem pozval dívku svých snů, jsem exnul z půllitru rum. Do čtvrthodiny jsem byl K.O. a bylo po romantice. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Horste. 👍

1 0
možnosti
Foto

Také to byly pěkné časy s kamarády, škoda, že už jich mnoho chybí. Martine

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik