Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, vím, že mi odpustíš, proto se přiznám, že jsem se zamilovala do této tvé poslední věty: Té stařence s holí bylo skoro sto. Rádi jsme spolu laškovali. Byla skoro slepá. Po operaci se ke mně hnala, konečně si mě prohlédnout. S údivem prohlásila, že jsem určitě v jiném stavu. R^V;-DR^V

0 0
možnosti
Foto

Irčo, jsem potěšen a přeji dobře probíhající neděli!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Horste, už mi Tvé výpravné vzpomínkové články chyběly. Hezkou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, i tvé domácnosti hezkou neděli!

1 0
možnosti
Foto

Milý Horste, já to mám obráceně. Technologie jakž takž zvládnu, ale s hudebními nástroji natož se sportovním náčiním se nekamarádím. Příjemnou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Martine, za neděli dík! Ať nezklame ani tvé domácnosti!

0 0
možnosti
Foto

R^Za mne přeji aspoň hezkou neděli.

Dále neutuchající sportovní optimismus a spoustu zábavy s technikou.

0 0
možnosti
Foto

Martine, za neděli děkuji, takovou přeji i tobě!

0 0
možnosti
Foto

Horste, též jsem na ty technologie levej a to neumím hrát na žádný hudební nástroj. Pěkný víkend, příteli.

0 0
možnosti
Foto

Díky! I tvé rodině pohodový víkend!

1 0
možnosti
Foto

R^Se serdečným pozdravením :-)

0 0
možnosti
Foto

Vítám tě tu po delší odmlce;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 621
  • Celková karma 18,03
  • Průměrná čtenost 762x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik