Diskuse
Veselá reakce na předešlý blog
Děkujeme za pochopení.
J62a77r26o18s96l97a15v 93F94a83r92d70a
Po delší době zpět na NETu a opět paráda. V Němcích vzdálený, ale jinak blízký příteli i kamaráde Horste, je, chca nechca, nutno vzít na vědomí, že časy se mění, ale i když někdy dokonce k lepšímu - a pan Werich kdysi po nějaké selfmademanské akci prohlásil, "teď už vím, že na odborné věci mají být odborníci" - ovšem tato skutečnost, ergo pravda, se bez ohledu na naše stárnutí nemění, takže s tátošem Škoda Yeti vždy jen do servisu ... zdravím a děkuji za počteníčko!
J38a87r31o35s57l50a67v 44F44a90r21d63a
Jo, ten hajzlík AlzAlz pilně maká - byl to pan Wérich v roli krále ve filmu "Byl jednou jeden král", lidově známé co sůl nad zlato! Jojo, proslulé Radio Jerevan na dotaz, kdy bude lépe, univerzálně pravdivě konstatovalo, že lépe již bylo!
H43o41r10s95t 75A88n97t45o72n 74H67a87s85l29b58a39u33e77r
Milé děvčátko, děkuji za návštěvu a přeji hezký víkend! Tady je nějak pošmourno
J96a59n 57M90a63r47e36k
Horste, když jsem před mnoha lety přicestoval do Kanady, tehdy po ulicích jezdili ty dlouhé koráby s křídly, byly to motory osmiválcové, nejmenší obsah 4 litry. Už jsem prve popsal tu koupi staršího vozu. kdy, do oleje přisypali jemné piliny. Motor si jen lebedil. Když se piliny vypálily, motor se rozsypal. takové praktiky jsou dnes soudně stíhatelné. Ale ty obrovské ráby chlastaly víc než já, nějakých 20 litrů na sto KM. Benzin levný, Osm centů litr, čili "no sweat" A dneska ty auta jsou chytřejší než já (což není zase tak velký zázrak) ale takový je život...auto je dojná kráva,...nejhorší investice.
H13o85r77s22t 54A89n34t60o74n 77H45a97s27l45b94a37u93e45r
Auto, Honzo, ztrácí rychle na ceně. Manželky ne. Zdravím celou tvou tlupu!
J10a75n 20P88r30a19ž31á57k
Teda u starších aut jsem si na nějaké drobnosti troufnul sám, ale dneska už ne, je to pro mě black box.
H11o60r94s14t 22A91n88t21o84n 89H82a50s16l23b18a83u60e22r
Honzo, ta doba se už nevrátí...
V86o81k18o13u23n 56V25l53a58d16i77m80i37r
Olej ma Horste sve kouzlo. Na vojne jsem jezdil hlavne a jsem na to hrdej s Tatrou 111. A hned na podzim pri prvni exploataci jsem s ni zajel na tu rampu, vypustil olej a dosel si pro tu plnicku. napumpoval tam 10 litru, a merka byla pod ryskou.
Dalsich 10 dopumpovano a porad pod. Nikdo nevedel kolik oleje tam pari a pehamak rotny z povolani to samozrejme taky nevedel. Po 40. litru jsem si vsilm te obrovske louze pod Tatrou. ten vypousteci sroub porad jeste lezel na prednim blatniku.
Dneska uz je podle google ten autopark jinde, tak asi tu kontaminovanou pudu nejak vycistili. Ale ani mi nokdo nevynadal. Takovy veci holt armady nikdy neresi.
H61o59r84s21t 68A84n65t60o18n 43H94a88s24l85b61a49u62e32r
V servisu byl majitel, který si na dvoře vypustil olej a poté neustále chodil pro další nový, že měrka stále nic neukázala. Dělal to jako ty tenkrát s tou Tatrou
D17a21v16i17d 11S85n17í46t97i44l20ý
Horste, co se týče auta, tak tam se zásadně nepouštím do žádných větších akcí.
H60o45r33s40t 97A38n47t38o51n 33H51a78s91l91b93a27u61e16r
Aspoň nedopadneš jako onen doktor
- Počet článků 620
- Celková karma 18,37
- Průměrná čtenost 763x