Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné nedělní vzpomínání. :-)

0 0
možnosti
Foto

Markéto, potěšilo mě to, proto přeji vlažný nedělní večer, i další dny!:-)

0 0
možnosti
Foto

Perfektní, Horste. To, jak pečlivě jmenujete hochy na velké fotce i s přezdívkami! To, jak se snažíte, aby dávné klukovské společenství zůstalo zachováno co možná nejdéle, to vše je hodné obdivu! Pěknou neděli.VR^

0 0
možnosti
Foto

Irčo, děkuji! Tady od rána hřmělo, pak konečně slejvák. I psům lezl jazyk až na zem. Také já přeji pokud možno vlažnou neděli! Někdo dusno považuje za hezké počasí, těm závidím.

0 0
možnosti
Foto

Není nic lepščího v nedělní ráno, než když na něj koukne takový pohodobý gblog, jako ten Tvůj, Horste. R^

"You made my Day" - německy už dávno nešprechtím, tak aspoň takhle.

0 0
možnosti
Foto

Pak už umím - a to ještě díky Werichově skvělé, epxresivní interpretaci - jen citát ze Švejka: "Das ganze Tschechische Volk ist eine groSe Simulantenbande!" ;-)

0 0
možnosti
Foto

Početl jsem si, díky za Tvůj svět Horste :)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, tady je teď dusno před bouřkou, už aby tady byla, i psům lezou jazyky až na zem. Ať se ti dobře dejchá!:-)

0 0
možnosti

Kurňa, teď jste mne tedy, vzdálený kamaráde Horste, dostal! Já starý vůl - pryč s falešnou skromností - jsem nad první fotkou špekuloval, kteý z těch mlaďochů klucanů jste nejspíš Vy, a Vy jste nejspíš, pacholku jeden, stál za foťákem! I tak je to ale zase prima vzpomínka na dobu "nikdy se nevrátí pohádka mládí, ze všech pohádek ta nejhezčí!" Dík a mějte se! https://www.youtube.com/watch?v=HqrFfk_5OHA :-)

P.S. Obdivuji Vaši, i po těch dlouhých letech v Němcích, Vaši perfiš češtinu! R^

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, ty kluků čertovská, budeme si jako virtuální kamarádi tykat. Přeji Ti povedený zbytek víkendu!:-):-)

0 0
možnosti

Dobr, jako obvykle. Pozdravy ze Severu na Jih:-)

0 0
možnosti
Foto

Z přehřátého jihu zdravím na možná chladnější sever, Dane!

0 0
možnosti
Foto

Horste, nějak mi v autě blbnou světla, mrkneš mi na to, dráteníku? ;-D Jinak máš paměť jak slon. R^

1 0
možnosti
Foto

Davide, v autě máš vypinač, tím je zapneš. Ahoj!

1 0
možnosti

J15a43n 84M54a21r89e31k

19. 6. 2021 15:59

Horste, zase jsi zaskoroval...(ty jeden dráteníku...sluší ti to tam!!!!!)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, teprve kdybychom stáli vedle sebe, můj nos by byl ve výšce tvýho pupku, to by byla podívaná;-D

0 0
možnosti

I39v64a96n76a 33L52a32n20c92e

19. 6. 2021 13:00

Ten kolotoč, mám to samé.:-( Ani jako dítě, bylo mi zle. Ale houpačky, to jsem lítala až do nebe. Děda nám udělal houpačku v kůlně mezi futra, protože dveře tam nebyly. KarmaR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Horste, bezva cteni jako vzdy:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS