Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné jako vždy! Neméně krásný den, Horste. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Můj milý Zdeněk Šmíd v jedné z pověstí z Karlovarska píše...třikráť zavyl pes a krásná zakletá dívka zmizela. A před Janem, co nenašel odvahu, stála znova babice. Tak si nevzal princeznu, ale obyčejnou holku ze vsi. Ono to je vlastně jedno... po dvaceti letech mu to vyšlo nastejno...:))

Takže co mně je platné, že jsem byla kdysi tak prudce nádherná, ze jsem ve 14 chodila s Delonem;-D ?;-DHortsteR^V

0 0
možnosti
Foto

Radko, nespravedlivé je, že někteří hoši vypadají ve stáří lépe, než když byli mladí. Tvrdí některé ženy. A některé se cítí v padesáti už staré. Člověk se má vžít do svého postupujícího věku a být s ním spokojen. Delon nám, mužům, kdysi přebral z velké části ženy všeho věku. Přeji Ti příjemné sny!:-)V

2 0
možnosti
Foto

Ivčo AMERICKÁ, je hezké, že i přes moře jsi schopná se tak od srdce smát;-D

0 0
možnosti
Foto

Vidíš to přesně, Horste Antone. R^

0 0
možnosti
Foto

Emrichu, jsem rád za tvou příznivou zprávu:-)

0 0
možnosti

Horste, ty jsi prostě Superstár!:-))

Když se "nahoře" rozdávalo, tak jsi vzal od každého trochu. A celek se tedy povedl. Jen si říkám...neumí ten chlapík taky něco? Nejspíš ano, ale to nebude vůbec poznat.

Díky moc za "odváděcí" blog od těch notorických, nudných.

0 0
možnosti
Foto

Mařenko milá, děkuji za hodnocení! Hezký večer!!:-)

1 0
možnosti

Tak na tohle mám jedinou reakci: Díky, mami a vlastně i tati, babi, dědo... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Horste, neuposlechl jsem a přečetl. Dokonalost je nuda (Miss a Barbie prominou), právě ty drobné odlišnosti dělají ženu zajímavou. Znal jsem jednu zrzku s výrazným nosem a ta byla echt gold.

1 0
možnosti
Foto

Ty ryšavé, Davide, jsou prý nebezpečně náruživé:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 17,70
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik