Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, díky za vzpomínání a videoR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, s prodlevou i já Ti děkuji!

0 0
možnosti
Foto

J81a40n 10A52n37d34r68l47e

28. 7. 2020 23:48

:-)R^ Horste, uzivej leta na chalupe i jinde! Na polohu nohou neber ohled ...

0 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za přání předpůlnoční!!

0 0
možnosti
ZS
Foto

Zdeni, aspoň na videích můžeme dokázat že i my byli mladí. Hezký den!

0 0
možnosti
DT

Krásné vzpomínky. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, jsem rád, že jsem kamerou zvěčnil plno životů. Každý bychom měli dělat to, co nás baví. Hezký den!:-)

0 0
možnosti
Foto

I26v76o 32C46i86l47i45c61h

27. 7. 2020 22:23

Super Horste a dodatečně vše NEJ R^

0 0
možnosti

Tak to je super, že máš hodně zážitků zachycených na videu. Je na co, a u čeho vzpomínat.

Zase jsi dohnal mého muže. Tož, Horste, hodně zdraví, štěstí a radosti z celé Tvé velké rodiny!:-))

0 0
možnosti
Foto

Marie, já tvého muže se budu snažit honit ještě dlouho, doufám, že nám to také ještě hodně dlouho vydrží:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, no to si děláš srandu ... já se ženou jsme též narozeni ve znamení lva, 4 dny od sebe.;-D Tak opožděně všechno nej ..., nej ... Sousedku Irenu bych si uměl představit v Troškově trilogii Slunce, seno ....

0 0
možnosti
Foto

To jsem, kamaráde, rád že zase máme něco společné. My dva vás, kolegy, zdravíme VOBA!;-D;-D

1 0
možnosti
ND

Jo, bylo veselo, ten smích mě tedy dostal :-)

0 0
možnosti
Foto

Ani tma nám nezabránila v pokračování...

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 17,62
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik