Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ping pong jsem zkoušela párkrát v životě. Ale! Je to sport a na ty jsem levá.

U vas je to rodinny sport. Palec dávám nahoru a klobouk (nemám, ale kdybych měla) smekám.

0 0
možnosti
Foto

Tento sport je možno provozovat i ve vysokém věku. Musíš si, Bohunko vždy najít soupeře který je na tom jako ty...

1 0
možnosti
MN

Ping pong jsem nehrál, ale jako pingpongový míček si tak trochu připadám: https://youtu.be/Pk4Ahs4Llrk

0 0
možnosti
Foto

Miroslave, pokud na nás někdo smečuje, chce to mu smeč vrátit...

0 0
možnosti
Foto

Já tedy dělal úplně jinej sport závodně, ale na chalupě byl stůl na "pinčes" nonstop v zápřahu... pěkné vzpomínky :-)

0 0
možnosti
Foto

Na chalupu k nám chodila omladina z celé vesnice. Také jsme jako jediní měli stůl. Někteří se to teprve učili. Bylo veselo. Chalupu se chystáme prodat, plno věcí jsme tedy po vesnici rozdali. Filipe, ať Ti to nadále šlape!

0 0
možnosti
PK

Krásný, taky jsem byl šampion jako žák a dorostenec. Hrál jsem za DPMJF Praha a trénoval nás pan Hammer, byl to starší člověk a hrával na mistrovství světa s naším šampionem panem Váňo debla a byli mistři Evropy. Byly to doby, kdy jsme toužili mít nové dřevo a potahy z Japonska , nebo od Stigy. Pamatuji když jsme hráli jako žáci ze Spartou a dorazil k nám i Orlowskí,který již v našich letech hrál za muže,přišel se doprovodem, už tenkrát válel....Co se mi líbilo více oproti dnešku,že set se hrál do 21 bodů....jinak hezký blog.karmaR^

0 0
možnosti

No jo...pinčes:-) to je bezva sport. A když to někdo umí na takové úrovni jako dcera, Horste, tak je to velké potěšení.

1 0
možnosti
Foto

Marie, naše celá rodina a plno příbuzných to hraje. Pořádali jsme turnaje rodinné. Před mou emigrací jsme na chalupě ve sněhu postavili stůl, já vyhrál a dokonce i nad Petrou. Nad ní jen proto, že jsem při tom vyprávěl koniny, abych ji rozesmál. To byla moje taktika.

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik