Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Hezky předvánoční! Člověk vidí sníh alespoň na blogu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Letos asi ano nebo jen nad 2 tisíce metrů. Aspoň tak, plno lidem to vyhovuje a hlavně auta a boty se obejdou bez slané břečky. Dano, i pro pejsky je to výhodné...

0 0
možnosti
Foto

Lyže a já! Horste taaaak se mi líbí, koukat se na lidičky, jak jim to jde. Opravdu, opravdu trpělivě jsem se to učila 4 zimy... A marně, přemarně. Vzdala jsem to a radši chodím po horách v létě. Nenašla jsem v tom zalíbení ani poentu.

A ty jsi R^

0 0
možnosti
Foto

Každý máme jiné vlohy a záliby, Bohunko:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste...já si nepomůžu to neříct...můžu na tobě oči nechatR^R^V fakt jsem se ráda podívala a fakt mě nesmírně bavíš a na té sjezdovce musely být ženy uplně vyřízené:) krásně krásně lyžuješ.R^a fešák

0 0
možnosti
Foto

Radko, jsem rudý a červený zároveň až za ušima.Prohánět se na prkýnkách je jedna z mnoha slastí. Každý má ty SLASTI jiné. A každá žena má jiný vkus co se týká chlapců. Přeji Ti hezky nový týden, a nejen ten! :-) Děkuji za srdíčko, cítím jak Ti duní...V

1 0
možnosti

Moc milé, jen mě bylo líto maminky, že jí obě dcery tak najednou odjely, to pro ni muselo být těžké...

0 0
možnosti
Foto

Doufali jsme, že se opět spojíme. Nevyšlo to bohužel... Ivčo, přeji hezkou neděli!

0 0
možnosti

Mate muj obdiv,R^ lyzovat neumim, nikdy jsem nelyzovala...

0 0
možnosti
Foto

Ivano, je to jednoduché, navléknout prkénka, udělat posed jako na záchodě a už to frčí. Hezkou neděli vespolek!

1 0
možnosti
Foto

Prohlédla jsem si se zájmem, já umím jenom plužit a ještě to nesmí být prudší než pro školku. P.S.: Jedna z Tvých dcer je narozená ve stejném roce:-)R^

0 0
možnosti

AUtorko, režim dovolil jim emigroval za otcem, nebo při jeho návštěvě už tam zůstaly?

0 0
možnosti
Foto

Jakube, při návštěvě u mě zůstali v roce 1985...

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný, lidský fotoblog. Video je taky pěkné, po několika minutách mě však začalo nudit. Dokoukal jsem ho však až do konce, chtěl jsem vidět ten pád. Mně to připadá, že sis sedl preventivně, abys předešel blížícímu se horšímu pádu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, po té dlouhé době už nevím co bylo příčinou. Ale sjížděl jsem i černé sjezdovky svižně bez pádu. Dnes v osmdesátce už tak divoce nejezdím. Někdo v mém dnešním věku snad už jen sáňkuje. Nebo raději vůbec nevytáhne paty z baráku když je náledí...;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky za pozvání na lyžovačku, patina přidává vzpomínkám na kráse :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To nebyl zadny kotrmelec, jen lehky prised, Horste, ktereho by si clovek ani nevsimnul;-D

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ano, kotrmelec vypadá jinak:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS