Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nikdy jsem tam nebyla, ale už teď to tam miluju. R^

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, jednou za život a už se na to nezapomene. Hezký den!:-)

1 0
možnosti
Foto

J37a33n 49P39r75a60ž36á59k

12. 11. 2019 20:59

:-)R^Hezke vzpominky, Horste.

0 0
možnosti
Foto

Horste co dodat, potěšilo mě.R^R^

1 0
možnosti

Dávno, dávno již tomu, co jsme cestovali po Arménii. Nedá se zapomenout na lidi. Ohníček, opékané jehněčí, nedalo se jen tak projít kolem. Hned udělali místo k posezení a pohostili nás. Dali jsme dětem bonbony, za chviličku přišli rodiče s ovocem a s pozváním k nim domů. I na dvoře rekreačního střediska hořel oheň, lidé se posadili kolem, zpívali. My Čechoslováci jsme byli zváni a díky ruštině jsme si měli o čem povídat. Nezapomenutelné.

0 0
možnosti
Foto

Věruš, tohle místo na grilování mohl použít každý, zajímavé, každy po sobě před odchodem to dal do původního stavu. Zdravím excelentní řidičku, s níž jsem kdysi ve stejné třídě jezdil automobilové závody!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Moc pěkné!

Byl jsem ve Švýcarsku jen jednou, ale poznal jsem, že je to krásná země. Neuvěřitelně pracovití lidé, mnohé jim pod rukama kvete. Zdvořilost, korektnost, pořádnost, slušnost v chování je tam silně převažující normou. Nevím, jestli je to všude, ale byl jsem ve frankofonní části, kde mají z hor od zasněžených vrcholů až dolů k zahradám a sadům přivedené strouhy. Když v létě nahoře sníh odtává, stékající voda zavlažuje zahrady. Jednotlivé strouhy nebo jejich úseky mají svěřeny různé rodiny a starají se o jejich údržbu. Jistě, nevím jak rozdílné jsou dojmy těch, kdo ve Švýcarsku trvale žijí. Cizinec, který tam přijede na čtrnáct dnů možná více vnímá ty hezké a pozitivní stránky.

0 0
možnosti
Foto

Švýcaři mají ještě jednu vlastnost, nedůvěřují cizincům. Marku, asi je to dobře...

2 0
možnosti
Foto

Máš krásné zážitky, Horste:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Ivano, mám, a chci ještě mít! To přeji také tobě a tvé rodině!:-)

0 0
možnosti

J53i51r67i 91B78o70r

12. 11. 2019 11:43

Švýcarsko je nádhera.Nechci se vás dotknout" Ale Hujere, ty fotky":-)

0 0
možnosti
Foto

Jirko, jsem rád když se mě někdo dotkne, aspoň vím že ještě žiju:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS