Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, sice jsem si říkala, že kouknu v klidu doma, ale co nevidím... nevidím. Ale mám jednu dobrou zprávu: V písmenech ti klidně zase můž říct, že tě mám ráda i bez videí:)) a to ti nikdo nevezme:)V;-D

1 0
možnosti
Foto

Zatím se mi nedaří videa zprovoznit, snažím se o to na youtube. Mrzí mě to!

1 0
možnosti

Horste, jak čtu níže, tak to, že nemůžu momentálně prohlížet videa nevadí. Až budu doma, tak to snad již půjde. Aspoň se těším:-))

1 0
možnosti
Foto

Díky, Horste, škoda, že k žádnému z videí nemám přístup.

1 0
možnosti
Foto

J17a39n 79P74r23a25ž80á29k

22. 10. 2019 14:05

R^Horste, dobrý text, ale ta videa se mi nenačítají - prý není k dispozici nebo je soukromé. Tak nevím,možná mám nějak blbě nastavený prohlížeč:-(

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS