Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, s tou poslední větou nesouhlasím. Myslím, že ona Vám už dávno odpustila. Jistě má i ona svoji nádhernou rodinu. Nemějte výčitky. :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě uklidnilo a přejí jí to!

0 0
možnosti
DT

R^:-) Hezké vzpomínky. R^

0 0
možnosti
Foto

s tím hledáním čtyřlístků to byl ale chytrý tah;-D gratuluji ke krásné rodině-holky se ti fakt povedly;-)R^

0 0
možnosti
Foto

A já chěl, Libuš, 11 kluků. Takhle jsem ale spokojený...:-)

0 0
možnosti

Dobře jsi tu vzpomínku vybral, Horste. No, myslím, že je to naopak. Kdo si knihy nepřečte, přijde o dost.

Hezký večer!

0 0
možnosti
JS

Horsti, máš dcery s čertem v těle po Tobě! :)))

0 0
možnosti
Foto

Ano, ale stejně je každá povahově jiná. Hezký večer!:-):-)

1 0
možnosti
MJ

Horste, a když jste házeli korunou, pamatuješ si ještě, jestli byla panna nebo orel?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Magdo, měl jsem štěstí na orla...

1 0
možnosti
Foto

J86a84n 75P33r18a33ž57á53k

18. 12. 2018 14:20

R^Horste, všichni jsme holt nějak museli začít;-)

0 0
možnosti
Foto

Každý začátek je těžký, Honzo...

1 0
možnosti
MB

Hezké, Vy o podrazu - Já o nárazu!

Čelil jsem nepříteli v Sušici a za nejlepší zákop - pak považoval hotel Fialka. Ke konci vojny plno veselí a ještě více Becherovky! Zajímavý stav, kdy tělo poslušnost odpíralo, ale hlava ještě kupodivu funkční! Čerstvým vzduchem se to vylepšilo a přišel nápad stabilizovat se fasádou. Takto jsem ručkoval a neohroženě postupoval vpřed! Pojednou hle! Tupá rána do hlavy! Záludný nepřítel? Nikoliv - Toť poštovní schránka! Ihned se mi vybavil J. Wolker - Sbírka Host do domu, (to by šlo do kasáren) - "Poštovní schránka na rohu ulice, to není nějaká lecjaká věc. Kvete modře, lidé si jí váží . Pouze opilý písař - 2. motostřelecké divize - do této hlavou vráží" Skutečně, Hlavou ,schránku neprorazíš ! ... .. :-)

0 0
možnosti
Foto

Míro, bojovali jsme za zachování míru vším možným...

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik