Diskuse

Můj podraz

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Aspoň jednou jste ji tedy odepsat mohl, že končíte. Papír snese všechno. :-)

0 0
možnosti
Foto

Milane, v mé poslední odpověďi jsem psal, že už odpovídat dále nebudu, pokud ale za mnou přijede, že budu rád a zůstaneme spolu...

1 0
možnosti
Foto

... pamatuju si oslovení z dopisů dodnes... Ale to se chodilo už jen na rok... vojna byla přesto dlouhá.. a taky nás rozdělila.

Horste.. podraz bych neřekla, vyčinila bych Vám, že nepíšete a naschvál bych Vás označila jako sraba, aby Vás to hooodně bolelo, víc než mě... a po třetím dopise bych Vás pustila k vodě a našla si lepšího ;-D

Hezký příběh, opravdový a lidský... R^ Karma

0 0
možnosti
Foto

Bohunko rozmilá, jedno tajemství. Zbabělec jsem opravdu byl. Do té doby byl mou láskou jen sport. Byla to má první holka, nebyl jsem připraven být pevně vázán. I když, kdyby za mnou přijela, vzal bych si ji. Osud věděl proč to neudělala, zřejmě by mě musela zabít. Přeji štěstí! Zkrachovaný hlohovčický chalupář...:-)

1 0
možnosti
TG

R^Takový sladkohořký příběh nemůže z paměti zmizet....

1 0
možnosti
Foto

J81a86n 28A25n10d51r17l50e

5. 11. 2018 21:44

Hezky, smutny, HorsteR^, .... AAAAle ja bych tehdy mel reseni !;-D zavrel bych Te az zcernas a pekne bych Ti tu vojnu prodlouzil!!! A bylo by po lasce... :-)

mej se krasne, R^

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tys měl být můj velitel pluku!!

1 0
možnosti
Foto

Hezké zpestření atmosféry blogu těchto dnů R^

1 0
možnosti
Foto

Kamilo, rád jsem Tě tu viděl. Přeji pohodové Špaňelsko!

0 0
možnosti
Foto

Horste, prostě jste si nebyli souzeni, to už se stává.

1 0
možnosti

Horste, pěkně jsi ze své knihy vybral hezkou vzpomínku. No, že to nevyšlo, nebylo v té době tak neobvyklé. Vztahy byly jiné, a skoro každý se hned bral na vážno.

Ale věřím, že jste oba prožili hezký život.

1 0
možnosti
Foto

Horste, po menší odmlce zdravím. No život je prostě plný různých rozhodnutí, zákrut a překvapení.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, rád Tě tu vidím. Také já Tě zdravím, chlape!

1 0
možnosti
Foto

Láska je složitá a těžko soudit jak to je mezi dvěma zamilovanými, to vědí jen oni-ale napsat jasné stanovisko to možná chtěloR^ale jako podraz bych to nenazvala-spíš vzájemný nedostatek komunikace

jak se říká za svou láskou šel bych světa kraj....asi to nebyla ta pravá;-)

0 0
možnosti
JS

Hochu... odpovědět jsi jí měl - aby zapomněla...

Ale stejně Tě mám ráda, bráško :)

1 0
možnosti
Foto

Jani a Libuš, nezmínil jsem v článku, že má poslední odpověď sdělila, že rád ji přivítám, ale pokud to neudělá, přeji jí štěstí, ale odepisovat již nebudu. Osud to se mnou vyřešil, dneska mám dvě nádherné dcery. Osud mě mohl také potrestat a nadělit mi jedenáct kluků...

2 0
možnosti
  • Počet článků 619
  • Celková karma 18,21
  • Průměrná čtenost 764x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik