Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, i jako o hodně zralejší mé pomatení neustává. Děkuji za pochvalku!!

0 0
možnosti
Foto

skvostně využitý čas, Horste!!R^R^R^V

0 0
možnosti
Foto

Bou bou čučů, bou bou čučů...... ;-D Skvělé! R^

0 0
možnosti
Foto

R^neuvěřitelné hotová estrádaR^;-D

ale chápu že s jedenácti prsty se to brnká samo;-)

jen nevím co ten závěr, jak se tam kouří nad tím domem-to ti vybuchla kytara?8-o

0 0
možnosti
Foto

Ano, Libuš, nevydržela ten záhul. Užij si konec týdne!!

0 0
možnosti
Foto

Horste, Ty jsi jako slaměný vdovec úplný vzorňák, prostě idol všech manželek:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ještě že je každá manželka jiná. U mě by jim vadily zase jiná věci...

1 0
možnosti
JS

Bráško, Tý draků! :D Jsi numero nepočítatelné!

Na maringotce jsme si Tě užili na plný koule! :)

0 0
možnosti
Foto

To jste mě hodně potěšili. A teď si představte, kdybych teprve byl v maringotce mezi vámi. O tom se mi dneska určitě bude zdát, pokud mě potvora bolest nechá usnout. Mám vás stále rád!!;-D

1 0
možnosti
TG

:-)R^:-) tak u mě seš frajer., milý Horste! Aneb kam nechodí humor tam chodí lékař!

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, byl jsem, a možná stále jsem, kluk pro každou srandu...

1 0
možnosti
Foto

Horste... ať si všichni trhnou, budu autentická... já se dívám na to video, usmívám se tu doširoka a říkám si - ten chlap je prostě Láska, láska chlapVR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Radko, škoda že jsme jen virtuální, naše bláznivá rodina by Tě ráda občas měla mezi námi;-D

0 0
možnosti

Horste, moc milý blog. Škoda jen, že si nemůžu přehrát to video...

0 0
možnosti
Foto

Marie, to je osud, možná by sis o mně udělala jiný obrázek. Povedený konec týdne!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 619
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 764x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik