Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vlastně, proč ne?! Umět si udělat legraci i z vaznych věcí... je někdy umění. Pěkné R^

1 0
možnosti

Teda pánové, vy jste mi kápli do noty ... Zmrazit teda ne ... Já už se začínám těšit,

že se konečně ohřeju ... Mě je totiž celý dospělý život zima ... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Vlasti, to je výhoda, k zahřátí je mnoho způsobů, obráceně je to horší;-D

1 0
možnosti
Foto

Danuš, považuj se za mou virtuální dceru!!;-D

0 0
možnosti
Foto

Od Horsta jedině srandu! Zdravím!:-)R^V

0 0
možnosti
Foto

navzdory ponurému titulu jsem se nakonec vlastně dobře pobavila:-)R^

1 0
možnosti

Bráško, život je jedna velká sranda a je dobře si ho užívat, dokud...

Mám Tě ráda!

0 0
možnosti
Foto

R^;-) Horste, FURT SE DE! Dokavád to de. Anžto sem se lehce blížil toliko ,,docentůře", kdy do centu mně ještě rezerva zbyla, tento kardinální problém mi na mysl jaksi nepřišel;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, zprvu jsem se zalekl tématu, ale už dobrýR^

3 0
možnosti
Foto

Pavle, všechno prý jednou končí... Ale legrace má být do kon ce!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,11
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik