Diskuse

Je tomu 28 let

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, moc milé vzpomínání, díky za nějR^R^

1 0
možnosti
DT

R^ Milé vzpomínání.

0 0
možnosti

Horste, tak to je moc pěkný vzpomínací blog. Kamarád by měl velkou radost.

Tak ať ti dobrá nálada, setrvalá energie, i stálá chuť do zpěvu vydrží do dalších let!:-D

1 0
možnosti
Foto

R^tak vše nej do dalších let-pěkná písnička;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdravím Tě, Antone Horste, a ať se ti daří. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Emrichu! Také Tobě nechť se daří!

0 0
možnosti
Foto

R^ za 363 dní mi bude padesát.

0 0
možnosti
Foto

Petře, já vtom věku byl ještě puberťák, vlastně jsem jím ještě dneska. Neboj, nebolí to!!

2 0
možnosti
Foto

R^Horste, pěkná vzpomínka. Staršně to letíV

1 0
možnosti
Foto

A ubrzdit to nejde. Vychutnávejte vespolek každou minutu!

1 0
možnosti
RE

Horste, závidím ti, že umíš pískat:) Mně nezbývá, než si pamatovat texty:)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Romane, dneska už mi to nějak nechce pískat, spíš mi jde funění. Měj se!!:-)

1 0
možnosti
Foto

zpívat siR^...V jsi moc fajn mužský...Myslím, že mnoho lidí Tobě i kamarádovi drželo palce...posílám se s dovolením k Tvému obejmutí Tě:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, milá Radko, rozkoší mi naskočila husí kůže. Buď šťastná ať se děje co se děje!

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik