Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, no myslím, že jsi to popsal přesně . Bohužel, měl jsem zkušenosti i s pomalíky, respektive rádo pomalíky. Ted jsem to vobměnil, tak doufám, že budu mít chvíli pokoj

Jinak R^

0 0
možnosti
Foto

Já mám strach pokaždé, když musím do servisu :))

0 0
možnosti
Foto

Za mě měli majitelé aut většinou svého oblíbeného mechanika, skoro patřil do rodiny. Býval k dispozici také v neděli a o svátcích, pokud plechový miláček si postavil hlavu:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, já řídím privátně již asi 12 let BMW a mohu říci, že značkový servis je opravdu kasičkou na peníze, ničím jiným.

Naštěstí, ještě u nás existují šikovné české neznačkové ručičky.

0 0
možnosti
Foto

Jiří, ať BAVORÁK nadále slouží. Když jsem ještě žil v "ČESKOSLOVENSKU," byla to má nedosažitelná značka snů:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Horste, škoda, že jsem o Tobě nevěděl a nebyl jsi blíž, byl bych k Tobě jezdil:-)

0 0
možnosti

R^

Jen mám připomínku k těm elektrikářům. Je to školení za školením, každého půl roku něco automobilka změní a znám případy, kdy ani 4 značkové servisy nedokázaly najít příčinu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zbyňku, dneska už nestačí na elektroniku logické myšlení. I počítače mívají problém najít příčinu závady. Tenkrát se mohlo postupovat vyřazovacím způsobem. Jezdili za mnou lidé se závadou na elektrice, které jinde nechtěli hledat. Jak píši, za hledání nebyly pro opravnu peníze, tak lidem odmítali jejich vozidlo vzít do opravny. Autoelektrikářů, kteří měli zálibu v tom, hledat záhady moc nebylo. Nebyly z toho peníze. Nevětším šolichem bylo tehdy přehazování karoserií nebo skeletu po haváriích, u toho se nemuselo tak myslet a jen šroubovat a šroubovat - a to bez akumulátorových šroubováků, které tenkrát ještě neexistovaly. Moje klouby na rukou také podle toho dopadly. Přeji bezporuchové vozidlo!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Horste Antone. Hezké vzpomínky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Emrichu, do soboty můžeš vychutnávat slunce, to Ti závidím, já se mu od mé padesátky vyhýbám...

0 0
možnosti

Zdravím Tě Horste! Nemohu srovnávat s minulostí, tedy pŕed r. 1989, to jsem auto neměl. Hodinové sazby jsou tu běžné, a připadají mi drahé. Ale mě připadá i espresso za 35 kaček drahý....

Hezký den, tady začali fest topit...!:-)

0 0
možnosti
Foto

A topení, Tomáši, nejde vypnout. Snědý člověk je prý zdravější, pokud nedostane rakovinu kůže...

1 0
možnosti

Horste nejak jste mne zmatl s tou minulosti a pritomnosti. Opravdu se dnes v zadnem "Autohaus" neplati hodinova odmena. U vsech znacek ktere jsem v posledni dobe mel se platilo z Arbeitswert, a ty byly vzdy vveseny nekde pred prejimkou. Myslim, ze ten Arbetswert se dnes pohybuje nekde kolem 20€ vseobecne, u karosarskejch praci je to snad 30€a u toho prijmu jsou uvedeny priklady na ruzne opravy.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, týkalo se Československa před revolucí. V Německu co jsem, do opraven nejezdím. Pokud mám možnost si to udělat v garáži bezhlučně aby někdo nevolal policajty, tak to udělám. Při větších problémech jezdím za kamarádama nebo bývalejma učedníkama do Čech. Většinou mají soukromé opravny. Přeji bezporuchová vozidla a hodně šťastných km!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 619
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 764x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik