Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tvůj úsměv za který děkuji, také za Tvé dva palce!!

0 0
možnosti
TG

R^ Horste, seš frajer! Doufám, že teď už jezdíš bez ambic na nejlepší čas, ale s touhou dobře, ve zdraví, dojet. Ve zdraví i pro auto...:-) Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, ať nás nic nezlobí, jak na vlastním těle, tak v jeho okolí ani na autě!!

0 0
možnosti
RE

Jó, autoblázni!!;-D Jeli jsme kdysi škodovkou 105 na hory někde u Semil a najednou začalo foukat z boku a v tu ránu ,,bílá tma" Neviděl jsem ani na metr. Než jsem stačil zastavit, vynořily se ten metr přede mnou světla a prásk! Dali jsme si pusu s telekomáckou Mazdou(malý náklaďáček) uplně přesně, světla na světla, jak po kolejích. Lidi v autě začali panikařit, že cejtí benzín a než stačili vzít za kliku dveří(naštěstí), tak zezadu postupně čtyři další rány jak při poctě a čtyři auta se do nás postupně opřela. Ze škodovky zbyl jen přepravní prostor. Ti z toho prvního favorita za námi říkali: ,,vy jste nám najednou zmizeli, tak jsme vás chtěli dohnat!" No, adrenalin jako prase i bez závodění:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Romane, v autě snad může člověk i zažít konec světa. Ať Ti narůstají beznehodové km!

0 0
možnosti
Foto

R^ Chlape, dobrý;-)R^

Ač sem nikdy nezávodil a asi už těžko kdy budu, zadařilo se mi kdys postavit stodvacku na nos(!)VEDLE SILNICE8-obyl sníh, břečka a v zatáčce proti mně autobus. Nenechal mi ani centˇáček;-( Jel sem skoro krokem, ale sníh na krajnici mně stáh na svah, minul sem beton.sloup, a dole zůstal na čumáku, sám přikurtovanej, autíčko lehce opřené střechou o drátěnej plot. Ále přežili sme to voba. Já i auto. Vytáh mě chlap z pily nakladačem. Uvázali sme žetěz na kouli, přizved a vytáh auto na silnici. Nasadil sem půlku předního nárazníku zpátky, upadla při vytahování. Srovnal sem zrcátko, nastartoval, poděkoval a...VODJEL!;-D

0 0
možnosti
Foto

Jirko, to vypadá na nezničitelnost škodovek. No nekup to?!

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké čtení i pro nezávodníka:-)

1 0
možnosti
Foto

S časem závodí občas každý. Momentálně s chladem. Honzo, dýchej proto jen nosem...

2 0
možnosti
Foto

Neobjevená diskuze nebyla mou vinou...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS