Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, tak tohle je moje milované téma. R^

0 0
možnosti
Foto

To by sis rozuměl s Honzou, taky automaniakem...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Kdo má rád auta, chce jim rozumět a ovládat.

0 0
možnosti
Foto

A stejně jsem si to přečetla, ač splňuji to varování;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Však Ty se, Jitko, jednou do nějakého vozu zamiluješ. Dáš mu jméno a budeš mu děkovat, kam tě zase bezpečně dopravil. Ať se nám povedou tyto Velikonoce!!

1 0
možnosti

Díky Horste, to bylo jak ,,vo mně":-) Ta stoosmadvacítka, to byla nádhera! Nemáš tam něco o Cortině Mk III ? Mít prachy, tak si koupim dobře repasovanou, místo dnešních ,,vomydlených mejdel."

0 0
možnosti
Foto

Romane, na tuhle Cortinu jsem nebyl finačně vybavenej. Hezký Velikonoce bez semtexu ve vajíčkách!!

0 0
možnosti

Mám v Dacii Duster přední náhon? Myslím že ano, a tak mě zaujala možnost nejet v zatáčce rovně pomocí dupnutí na brzdu. :-) Už dlouho si představuju, že si to někde na bezpečném parkovišti na náledí vyzkouším, ale nějak se k tomu nemůžu dostat.

Na tvoje jezdecké blogy se vždycky těším, měj krásný svižný den. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Má, a dupni levou nohu, ale jen jemně, jinak se otočíš do protisměru nebo se i roztančíš. Trénuj o samotě...

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za POLITICI, vždyť píši, nic neumím!

0 0
možnosti
Foto

Díky za palec, Pavle, a přeji, aby Ti o Velikonocích nemrzl!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 619
  • Celková karma 18,21
  • Průměrná čtenost 764x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik