Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J80a94n 52A39n82d20r93l90e

13. 3. 2016 0:47

hele, Horste, hlavne "spechej pomalu" , znas to heslo, ne? ;-D

R^

0 0
možnosti
Foto

Ty jedno popůlnoční dítě. Přeji Ti tvrdý spánek po tvrdé šichtě. A nespěchej z postele, hezky pomalu do nového dne:-)

0 0
možnosti

Horste, máš ode mě karmu, přestože, anebo právě proto, jsem blogu moc nerozuměla. To víš, ženská;-)

P.S.: ručku v zimě nezatahuju, to vím ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji! Člověk nemůže rozumět všemu, ať muž nebo žena. S tou ručkou děláš v zimě za mrazu dobře, v létě se může. Hezké dámské sny!:-)

0 0
možnosti

Hrozně ráda si tvoje blogy o autech čtu. R^ A hlásím se k těm, co dávají ručku v zimě, když jsou kola obalená sněhem. Například u Dacie nikdy nebyl problém. Opel - to je jiné kafe. Proto v bábince Astře vozím na zadním sedadle nejen děti, ale i veliký šroubovák, kterým umím zadní kola odbrzdit.

(Miluju svou krásnou, zánovní, úplně schválně hnědou, jen lehce nabouranou Dacii!!!) :-)

Přeju moc hezký den. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Danuš, láska k autům patří. Na to odbržďování si otevři vedlejší živnost. Zatím se víkend usmívá - u nás. Přeji jeho úsměv také u vás!!!!

1 0
možnosti
Foto

HorsteR^ je videt, ze jsi fakt fanda a znalec:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, byl to můj koníček i mé povolání a to je nejlepší kombinace. Zdravím:-)

1 0
možnosti

Horste, nezatratíš mě, když používám celkem hojně ruční brzdu (to víš, středočeské kopce)? Manžel to často komentoval a jednou mě tak zblbnul, že jsem týden ručku nedávala. Šla jsem s nákupem u obchoďáku a auto na druhém konci. Kdyby mně ho neukázali kamarádští cikáni, ani bych nevěděla... a za pár dnů mně někdo podložil u nemocnice kolo cihlou, ale to už změnilo výrazně polohu... tak proto mám ručku ráda. Až budu žít třeba na Hané, nebudu ji potřebovat. Ahoj!! Posílám Ti jednu ručkuR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za ručku! Pokud čumákem do kopce jedničku, pokud čumáček z kopce zpátečku, ale to ty znáš. Jen ten kopec nesmí být přehnaně kopcovitý nebo komprese v háji, pak ta ručka zapotřebí je. Také lze pojistit vozítko na svahu rejdíčkem k obrubníčku. Ale Tobě aspoň brzdová lanka hned tak nezareznou. Hezký večer, všem tam u Tebe!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Holt jako každej, tak i ,,fšecko" má svoje. A když se to umí i se ví, jak na to, je to brnkačka. Teda skoro;-) Myslím, že sou jinak dva zákl. typy řidičů. Takový, co maj děsnou sílu v pravý noze, no a pak ty, co maj taky cit a dokážou jak autíčko, tak i to kolem se vším všudy vnímat. Jak je to u Tebe, to je, myslím, víc než jasnýR^ A proto Tě i zdravím ,,dvojctihodně"R^

P.S.: Ináčej já su volaaký Chorche, ač jsoucí bez Porche;-)

1 0
možnosti
Foto

Vážený CHORCHE, PORCHE moc papá a špatně se sním vidět dozadu a couvat. I kdybych na PORCHE měl, není to mé pohybovadlo...

1 0
možnosti

R^Netušil jsem, co všechno je součást auta...:-)

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, lepší to nevěděti a zvláštní občasné zvuky raději neslyšeti. Díky za palec k mrakům!

0 0
možnosti
Foto

Jo,Horste ty auta a vše okolo nám dává zabrat.;-D

2 0
možnosti
Foto

Pavle, nejhorší je, když to někdo špatně zajistí a drží to potom vlastním tělem ve vzduchu, dokud ho někdo nepostrádá. To mají pak výhodu hodně břichatí, ti si s autíčkem na bachoru mohou i zdřímnout...

1 0
možnosti
  • Počet článků 619
  • Celková karma 18,18
  • Průměrná čtenost 764x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik