Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J64a15n26a 14M36a58j64o97v18á

8. 12. 2015 21:23

Řídím. Dlouho. Často. Ráda.

Moje dvě dcery taky řídí. Často. Rády :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, to je dobře. Radost z jízdy je předpoklad jízdy bezpečné.

1 0
možnosti

Ahoj Horste, řídím už 27 let a ač mě můj muž považuje za zdatnou řidičku, své auto mi NIKDY nepůjčí. Tož tak:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitulko, auto a žena se prý nemají půjčovat. Naše auta si vždy musela zvyknout, že je osedlá má velitelka nebo já. U nás je to tak, že jsem vlastně jejím prvním učitelem a jezdí stylem jako já, jen o něco pomaleji s nechutí na sníh. To jsem jí nevnucoval když se na to necítila. Také se nechtěla naučit s autem tancovat na sněhu na prázdném parkovišti. Vy ženy také nemáte potřebu být vždy na špici kolony. Má to výhodu, že jedeš podle svého a nikdo ti nediktuje abys jel podle něj. Muži jsou většinou rádi, že je žena odveze po nějaké skleničce. Pokud na ně skočí nemoc, mohou být rádi, že se volantu chopí žena. Jsou dokonce manželé, kdy každý má vlastní konto, to mi také nemáme. Co se ještě auta týká, starám se o něj a myju ho já, velitelka zase má kuchyň a pračku. Mytí oken si zase nenechám vzít já. Je toho ještě víc. Zdravím TEBE i TVÉHO MUŽE, každý jsme ŇÁKÝ!!

0 0
možnosti
Foto

řidičák mám, ale neřídím, chtěla bych... nerozebírám... přijdete mi cdchch - žádná hebrejština, či co... prostě -:-) celkem dost chápavý chlap ...nedáváte jízdy kondičního rázu? zdravím Vás:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, pomohl bych VÁM rád pokud byste byla za rohem a ne trochu dál. Aspoň zalovte na blozích trochu nazpět, kde je několik článků jak jsem si vzal do parády dokonce dámu s věkem 72. Důležité si vybrat čas a misto, kdy a kde je malý provoz. V Německu jsou dokonce autocvičiště pro úplné začátečníky bez ŘP. Přeji vám chuť do ježdění, to je předpoklad. A také starší vozidlo vezme strach od poškrábání. Jinak, dobrým řidičem se stane hlavně ten, který měl aspoň jednu havárečku. ZdravímR^!!

0 0
možnosti

Ahoj Horste! Auto je můj kamarád, asi jako pes... umožňuje mi dostat se na místa, kam bych se jinak nedostala a za to ho miluji. Myslím, že mě celkem poslouchá, jen když dlouho nepoužívám mlhovky, rychle si nevzpomenu, kde jsou, ale nakonec je najdu. Posílám Ti karmu.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Magdo, auto má být kamarád. Také mu během jízdy zpívej, to se mu líbí. Mlhovky já osobně v životě nepoužíval, také houkám jen v nouzi. Hezký den je doopravdy - aspoň tady...

0 0
možnosti

S prvním odstavcem se plně ztotožňuji:-). Zrovna dnes ráno - plížím se do práce výjimečně poloprázdnou Prahou a přede mnou borec jede max. 35 km/hod. Před ním nikdo... A když odbočil, dojedu dalšího... To by mě trefil šlak ;-D. A taky mě udivuje, že ty nej super auta nemají ani blinkry, natož handsfree ;-D. Pozdravujte Vaši paní, přeju jí ať je na semaforu co nejčastěji první - odpadne tak jedno nadávání na řidiče, díky kterým křižovatkou projedou max. 2 nebo 3 auta.

0 0
možnosti
Foto

Heleno, přeji VÁM štěstí na řidiče před vámi! A kdyby se na semaforu při naskočení žluté z červené řidiči už rozjížděli, mnohem víc by jich křižovatkou projelo. Než se vozidlo odlepí už je stejně zelená...

0 0
možnosti

:-) Mám několik strážných andělů, mám řáděním osudu právě v rukou staršího Opla (2001) a konečně jsem pochopila, jak ho nastartovat. Mimochodem, zpátečku jsem na něm taky nenašla napoprvé, musela jsem zavolat předchozímu majiteli. Za asistence celé rodiny, která se válela smíchy. 

Ostatní řidiči mi vadí jen tehdy, když jim to nestojí za to, aby blikali při odbočování. Taky si s nimi hodně povídám.:-) Zdravím do Norimberku. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, přeji Ti s Oplem dobrou souhru!

1 0
možnosti

Tak ja mam s zenama za volantem celkem dobre zkusenosti. A kdyz potkam nejakou ne zrovna dvakrat dobre jedouci, je to pro mne Kerstin.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, Kerstinek bude méně až auta nebudou mít volant a jiná hejblata, si myslím. Šťastnou cestu!

0 0
možnosti
Foto

Já jsem na tom za volantem celkem v pohodě. Někteří mě také občas rozčilují, ale zase ne tak moc, protože kdo nikdy neudělal chybu? Ale někdy jim taky vynadám, jen jim nadávám také za volantem, takže nemají tušení. Couvat umím, ale složité parkování vzad mi činí problém. Rádio neposlouchám, protože mě nebaví, pouštím si jen CD, jsem sama sobě hudebním moderátorem. :-)

Obsluhu stěračů zvládám bez problémů, obsluha klimatizace je pro mě trochu tajnosnubná, ale ještě jsem neumrzla ani se neuvařila, takže to tak nějak zvládám.

Rychlost většinou výrazně překračuji v místech, kde je stanovena úplně nesmyslně a že je takových míst u nás čím dál víc.

Sníh a led také zrovna nemusím, hlavně led, sníh zvládnu i na letních, jen si člověk musí dávat pozor. Led může být hodně zrádný.

Pozdravujte velitelku Vaší/její domácnosti. :-)

0 0
možnosti
Foto

Leontýno, rád velitelce vyřídím, je hezké když ženy drží pohromadě... A přeji veselou náladu za volantem i mimo něj:-)

0 0
možnosti
Foto

Zatím jsem nijak nepokročila, tj na veřejnosti za volant nesedám, ale stejně mě rozčilují všichni řidiči kolem;-D Obdivuju Tvou paní i dcery, já se dosud nepochlapila...R^

0 0
možnosti
Foto

To je v pohodě, jen se odhodlat.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Horste, Ty máš šéfovou, já dvě dcery a ani s jednou z nich se nebojím, neb obě jezdí dobře a přitom opatrně. Byl jsem kdysi u zrodu jejich řidičských umů, když s čerstvým řidičákem trénovaly za volantem naší rodinné fabky a někdy jsem u toho poněkud rostl, ale za tu trochu nervů to rozhodně stálo:-)

0 0
možnosti
Foto

Mé biologické dvě dcery a dcera mé šéfové, jezdí výborně jak vpřed tak vzad. Má velitelka jezdí výborně, jen ji rozčilují ostatní a má strach ze sněhu. Jinak vpřed je pro ni dvoustovka na německé dálnici v pohodě. Když prý mohu já, tak proč ne ona. Honzo, hezký zbytek večera!

1 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik