Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J33a44n 33P93r23a14ž90á71k

25. 10. 2015 20:07

R^Horste, radši nosatou než s plasticky vylepšeným čichovým orgánem, radši plochou než vycpanou silikony:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste já myslím, že odtržení od těch " ožehavých a přitroublých témat " je zcela nutné. A myslím, že se ti to povedlo. PS: No k čemu je umělá krása, byť by skalpelem dosažená, když v té jisté dutině prázdota se rozprostírá.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, teď jsme se vrátili z Prahy, tchyně má 92, to je ta pravá krása, i když už skoro neslyší a málem nevidí, a to jen na jedno oko. Dá mi vždy práci, ji vyprovokovat dělat si sám ze sebe SRANDU. Možná se tohoto věku také dožijeme, bude to ale potom ještě veselé? Hezké, veselé, sny!

1 0
možnosti
Foto

Ivano - jako má švagrová - , děkuji za palec směřujícím správným směrem!

0 0
možnosti
Foto

Horste, díky moc za odlehčené téma, hned se člověku ulevíR^;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Souhlasím. Jinak já jsem kříženec: děda a babička Němci /Sudeťáci, zbytek mix Češi + Slováci...Poznal bys, čeho mám víc?

1 0
možnosti
Foto

I Ty jedna kvízovko, pro ohodnocení bych Tě musel poznat LAJF. Jinak mix je dobré, to už je vidět na chytrosti mixovaných pejsků. Zdravím, a ať se povede začínající víkend!

1 0
možnosti
Foto

Díky za zamyšlení, Horste - přesně to jsme doma potřebovali, zastavit se a odreagovat od dnešní doby a jejích problémů... ;-D;-DR^

1 1
možnosti
Foto

Vážená DDK, jsem rád, že jste se museli kvůli mně na chvíli zastavit, ale teď už zase včeličkujte, ano?

1 0
možnosti
NH

Vy musíte být pane v Německu v podstatě neštastný člověk. Znám několik takových podobných jako vy - odešli jinam, tam si ale nezvykli a na návrat už byl pozdě a tak si frustraci vylévají na té straně "barikády", kde najdou vděčné posluchače. Rád bych věděl, co vyprávíte svým německým známým (pokud nějaké vůbec máte) o Češích.

Vaše poznámka ohledně "bildhuebsch" je už ale skutečně hodně, hodně mimo. Taková velká blogová podpásovka.

1 6
možnosti
Foto

Naopak, jsem v Německu velice spokojený, zatím, než dorazí přátele od Frau Merkel. Přednost dávám jen bohaté češtině, u němčiny mi vadí nepřítomnost písmena R. Přitom ho v abecedě mají. Jo a také mi nesedí, že nerozumí dvojsmyslnosti. Harald Schmidt od Brna je to nestačil naučit chápat na první tah. Jinak mnohé bych doporučil Čechům se od nich naučit. A naopak by se Němci mnohému přiučili od Čechů. Teď myslím jen to kladné. Německé známé jsem zpracoval, už rozumí dvojsmyslnosti a pochopili, že veselost v práci nemusí být brzdou pro výkon. Teď se chystám naučit je jezdit autem beze strachu na sněhu a rozjíždět se již na křižovatce při naskočení žluté z červené. Chci toho ještě hodně stihnout. Pokud byste byl nápomocen, zvládlo by se to dřív. Hezký víkend!

7 2
možnosti
TG

R^ Zdravím Vás, Horste,  a pokusím se od trenek a podobného vzdálit. Jdu otevřít okno a vyvětrat nejen v pokoji, ale i v hlavě...:-)

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, průvan to uspíší. Povedený víkend!

2 0
možnosti
Foto

Zdarec, Kocoure :) Ale i Německu jsou hezké holky...Češky :)

3 0
možnosti
Foto

Hezké Němky jsou většinou schované v televizi jako hlasatelky, ale i to jim české kočky brzo odeberou. Přeji víkend jak má být celé Tvé smečce!

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS