Diskuse

Hlavou napřed

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste zajímavě popsané krásné vyznání.R^

0 0
možnosti
Foto

Vrbo má PAVLOVITÁ, děkuji za palec k nebi!

1 0
možnosti

Krásný text. Přeju ještě mnoho, přemnoho kilometrů na cestách i necestách. R^

Takových lidí jako ty,  je hrozně málo. Nebo jsou ti ... druzí... tak nějak víc vidět. :-) Víc takových lidí, jako ty. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji! Také Tobě přeji hodná autíčka která budeš kočírovat. Zpívej jim za jízdy, vrátí ti to poslušnosti. A že nejsem sám je hezké, a že se o mně málo ví je výhodné...

0 0
možnosti

Krása, Horste. Nádherné vyznání mamince i životu. V

0 0
možnosti
Foto

Dášeno, díky - a buď šťastná i nadále!

0 0
možnosti
Foto

Bojuj, Kocoure :) Nehledej dvacet let zpátky ... ale naplánuj těch příštích dvacet let :)

0 0
možnosti
Foto

Tvou radu, Karle, si vezmu k srdci a budu se jí řídit. Děkuji za ni! Stejně mám v úmyslu tady s vámi všemi tu zůstat do sto dvaceti, i když se to někomu líbit nebude. Tedy některým diskutérům, kteří se snaží mi to neusnadňovat. Pro ně už jsem ale zemřel už teď a mám je na HÁKU!

1 0
možnosti

Milý Horste, mně se moc líbí věta: stačí něco zařvat, aby byl aplaus...  A je dobře, že jsi tady! Karma je to nejmenší, co mohu poslat do dáli...VR^

0 0
možnosti
Foto

Magdi, zřejmě máme totožné zkušenosti. Malinko jsem úryvek z knihy poopravil. Člověka napadne pokaždé NĚCO jiného. Hezké babí léto! Jen mě zajímá, proč tohle LÉTO nemáme my DĚDOVÉ?

0 0
možnosti
Foto

Vlastně úryvek z mé druhé knihy...

0 0
možnosti

R^R^R^ Vtipný, laskavý a moudrý !!!

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, každý jsme to prožili. Jsme na jedné lodi, mějme k sobě úctu. Hezký den - nejen dnešní!

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik