Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

R^Doufám, že bude další pokračování, Horste...:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, pokud mě Anežka nezmrzačí...

0 0
možnosti
AF

Hmmm - chudák Anežka!

0 0
možnosti
Foto

A co chudák já? Je vidět, Aleno, že nejsem Váš model. Přesto přeji hezký víkend!

2 0
možnosti

Tedy trpělivosti máte patrně na rozdávání.

Ale co budete dělat s tolika růžemi?:))))))

Teď je ro napínavé, kdo vyhraje: jestli Vás Anežka úmluví, a nebo bude jezdit.. :))

Palec nahoru!

0 0
možnosti
Foto

Marie (jako má maminka), děkuji za palec k obloze! Růže mám rád.

1 0
možnosti
DT

Držím Anežce palce. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, Anežka je drobná, ale velice živá dáma. Hlavně neustále žvanivá. Za volantem nevhodné. Pomůže náplast přes ústa.

2 0
možnosti
Foto

Ty kluku rohatá, rád jsem Tě tu viděl!

1 0
možnosti
MJ

No konečně! Jsi anděl Horste. Člověk si ale musí vzpomenout, když sám začínal, jak jsem drtila pevně volant (myslela jsem, že čím víc, tím líp), nalepená na sklo, na křižovatce skoro infarkt... dnes se tomu směju. Tak buď trpělivý, ale to ty seš, jinak bys tam neseděl. A nezabijte se, chceme pokračování. R^:-)

1 0
možnosti
VV

Tusil jsem, ze to bude zabavne, uz se tesim na pokracovani. A hlavne, nez vyrazitena A3 nezapomente mne vcas varovat.

0 0
možnosti
Foto

Horste, škoda, že nejsi blíž! Začínám jezdit, skoro ve 100 letech. Honza se má na co těšit!;-DMáme zásadní problém: v našem autě spolujezdec nedosáhne na řidiče, takže nemůže zasáhnout v případě nouze...(A ta jistě nastane...)

0 0
možnosti
Foto

Pokud je možnost, v případě že ještě papíry nemáš, aby řídil někdo papírový a ty si ze sedadla spolujezdce na něj šikmo lehneš, nastane možnost získat techniku volantu v různých rychlostech i zatáčkách. Je to bezpečné. Ze sedačky spolujezdce, se můžeš také učit řadit - zatím levou rukou. To máte tank, že spolujezdec nedosáhne na řidiče?

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik