Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už jsem toho slyšela hodně o slaboduchodosti některých občanů - ale nechat v zaparkovém autě na českém sídlišti všechny osobní doklady a elektroniku skoro celý den bez dohledu - to už vyžaduje skutečně vysokou dávku ignorance a nepoučitelnosti.

0 0
možnosti

"jinak tyto věci beru pryč, ale tentokrát na to krátké zaparkování ve dne uprostřed sídliště mezi ostatními auty jsem to nepovažoval za nutné. Německá SPZetka zřejmě někoho dráždila." co tak číst pozorněji a tedy bez slaboduchosti;-D

0 0
možnosti

Milý Horste!

Jak jsem teď četla na titulu knihy Borise Filana: Co nás nezabije, to nás přizabije... Teď ale bude určitě zase chvíli klid. Život nás vždycky nechá nadechnout. A pak to přijde. Pěkné dny přeju!

0 0
možnosti
Foto

Magdo, teď jsem náhodou zavítal na obhlídku svého rajonu, a tu vy! Děkuji za zvlášť hezká slova. Také já Vám přeji hezké dny a k tomu i hezké roky - mnoho roků!

0 0
možnosti

Co velice oceňuji je absence zevšeobecnění a nadhled. 

Mám podobnou nepříjemnou zkušenost v Praze s pražskou značnou - u mne to odnesl "jen" zámek a centrál. Ukrást nebylo co, tak si zvědavý návštěvník odnesl alespoň prasklou škrabku na okna.

Přeji mnoho šťastných kilometrů a parkovacích hodin (dní).

0 0
možnosti
Foto

Františku, poslední větu přeji i Vám, k tomu bez nehod a poruch!

1 0
možnosti
Foto

I34v64o 60C92i33l39i44c77h

8. 4. 2015 19:13

Milý Horste, tak ať se vše již jen v dobré obrací R^

0 0
možnosti
Foto

Ivo, už se to pomalu děje. Díky za Tvé přání!

1 0
možnosti
Foto

J90a72n 54A88n39d20r61l44e

8. 4. 2015 17:01

Ze Ty musíš i z "obyčejných" velikonoc udelat namet na roman!

kazdopadne hezke a drzim palce

R^:-)

(ps: ja mam zase zkusenosti, jak anglicka SPZ drazdi organy na zapade SRN ku kontrole, zda mas prelepku "opacnych" svetel, abys neoslnoval :-) , ale to je nic proti ceskym zlodějíčkům ... )

1 0
možnosti
Foto

Honzo, asi nejlepší je, zaparkovat, sundat tabulky a schovat v trezoru

2 0
možnosti
Foto

Horste s netrpělivostí jsem očekával report, dle ponechané zprávy u blogu mého. No a musím zcela veřejně smeknout a poděkovat, že při těch všech popsaných věcech jsme našel u sebe zprávičku. Horste lidi jsou no jak to říct slušně,  takový k*****y.  Nejen v tom, že někdo někomu rozbije okno u auta, vyjradeho, poškrábe auto a tak dále. Je to prostě svinstvo, který slušnej člověk nepochopí. A já věřím, že podvodem cokoliv získané radost nepřinese, spíše naopak. Horste a co se týká ouřadů koukám, že je to všude stejné. Horste, jedinou věc kterou mohu udělat je dát karmu a k tomu přidat R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, Tvůj palec někdy použiji, někomu s tím nadzvednu mandle nebo zatlačím "HEMEROJDA," tak já mu nelékařský říkám. Díky za něj, neboj, nasadím na něj pánskou ochranu abys něco nechytl...

1 0
možnosti
Foto

Ivano, ZDRAVICI přijímám a takétéž zdravím!

0 0
možnosti

Horste, konec dobrý, všechno dobré, a proto přidávám aspoň jednu malou karmu;-)

Troufnu si tvrdit, že máte všichni vybráno (mám na mysli to špatné) a teď už bude zase líp.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, myslím že není dobojováno. Dneska jsem musel ve foto automatu udělat obrázky pro nové dokumenty, a najednou při pohledu na ně - na sebe - mi bylo jasné, proč se mě ta nová malá vnučka bojí když se k ní přiblížím. Teprve na těch fotkách jsem uviděl svůj pravý věk, a to ještě lezu po žebříku, já hazardér kaskadérský.

1 0
možnosti

Horste no to jste tedy v praxi zažili "pro dobrotu na žebrotu (předpokládám, že jen obrazně, ale i tak jde o spoustu nepříjemností). Vlastně tím nastala sada komplikací typu "hlava 22". Bez dokladů si nemůžete dojet dát opravit auto a bez opraveného auta nemůžete dojet dát udělat a pro doklady. Tak pevně doufám, že babička-tchýně je v pořádku a ve skutečnosti spokojená s novým pořádkem a že jste utužili mezirodinné vztahy. Tak alespoň dodatečně příjemné předjaří a povelikonoční :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, vše řeším tajně, po mafiánsku. Jak oni na mě tak já na ně! Přeji to samé celé DÁŠENKOVÉ tlupě, co je přáno v poslední - krásné - větě!

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Jinak - pánbu vás poteš... Žádný hody, jen doprovody ;-) Hlavně, že je babička v pořádku!

0 0
možnosti
Foto

Šárko, děkuji za paleček nahoru i za úsměv, ten je nám všem zapotřebí (text tu nezůstává, to je třetí pokus, možná to tu bude později třikrát?)

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 17,59
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik