Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horste, u nás jsou silnice v tak katastrofálním stavu, že auto skáče pořád a nijak jsem si nevšimla, jestli při nájezdu na most skočí víc.

A protože jsi mě na to upozornil, posílám Ti... jednu karmu!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, nápadné je to na dálnici, kdy vozovka je přece jen o něco lepší než mimo ní. Mimo dálnici ti jízdou opuchne obličej, možná proto jsi vypadala jako Číňanka. I tyto mohou být šťabajzny a to Ty jsi, ať opuchlá nebo vyfouklá.;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem se po tom pídila a dozvěděla jsem se, že příčinou je fušeřina (nebo opotřebovanost). 

Správně provedená dilatační spára (nová) žádnou divočinu způsobovat nemá, a to bez ohledu na aktuální roztažení. 

Něco na tom bude, protože všechny opravené mosty na radiále, kterou často jezdím, jsou už v pohodě. Tedy až na jeden, ale ten stojí za to (a možná i za něco jiného.... ale fuj....)....

0 0
možnosti
Foto

Martino, po určité době by se měly kontrolovat a opravovat. Přeji vám jen plavné přejíždění přes tato místa. Možná by se ty tankodromové měly hlásit. Přece přes ně jezdí také policie, ta by se o to měla starat a ne dávat jen pokuty

0 0
možnosti

Nemaje v dosahu mostů, neskřípu. Ale zkusím dát pozor ve městě. R^:-)

Přeju moc krásný den, Horste! R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dokud máš, Dano, vlastní, skřípání umožněno. Bezpečnou jízdu mimo mosty a případně i na nich!:-)

0 0
možnosti

Zdravim Horste!

Jsi mi přivolal vzpomínku z dětství, kdy v našem Trabantu, řízeném tehdy mámou nám při vjezdu na most zaduněly naše hlavy o plastovou střechu vozidla. Brácha, jež se učil automechanikem vždy podotkl: ,,mostní závěr máme vnímat pouze opticky." Já dnes však beru přejezd některých mostů, např na Balkáně, jako osobní hrdinství. Duše cestovatelova zaplesá a srdce dobrodruhovo se rozbuší, když vyženu lidi pěšky a sám si občas takový skvost, třeba v Srbsku přes řeku Južna Morava, ,,dám." Znáš film ,,Lohn der Angst?"

0 0
možnosti
Foto

Romane, ten film jsem neviděl, v kině jsem nebyl možná už 20 let. Těší mě, že jsem v Tobě vyvolal vzpomínku na mládí a Trabanta. Hezký den celé rodině!

0 0
možnosti
  • Počet článků 620
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 763x
Nejstarší z pěti sourozenců. Máma byla jak ředitelkou, tak klaunem tohoto cirkusu. Knihy o tom jsou v knihkupectvích a jako E-knihy (www.palmknihy.cz/transfuze-antona-horsta.html + www.palmknihy.cz/ruksak.html). V obou knihách se střídá VESELÉ se SMUTNÝM. LEGRACE nebývá NONSTOP!  

Seznam rubrik