Nová sestřenice Mila

Prý už klepe na dveře a chce ven mezi nás. S mámou a babi jsme vyrazili našim autem do Švajcu, abychom u toho mohly být. Těšila jsem se na bratrance Tonyho. Jestlipak má ještě dudlíka? Teď ho bude muset dát své nové sestřičce.
Pomáhala jsem tátovi na zahrádce
Dělali jsme novou zeď, tu si vymyslela máma
Za odměnu jsme zase vyrazili na mé oblíbené rajtování
Ty jsi dneska nějak unavený. A to jsi nedělal na zahradě...
Tak slezu
Doma jsem se pomazlila se Sanynkou
a šla jsem se rochnit na pískoviště
Hurá, s mámou vyrazíme do Švajcu, ale táta tady musí chodit do práce.
Nebudeš tady smutný, viď?
Bratranec Tony už na mě čeká a jeho maminka prý čeká mimino, proto tam vlastně s mámou a babi jedeme
U nich mě hned pozval do nějakýho škopku na balkoně, taky byl pořádný hic
Potom jsme vyrazili busem do města
To jsme v lanovce
Po návratu jsem Tonymu vyprávěla
Druhý den se v nemocnici narodila Mila. Jeli jsme se na ni podívat
Tady o Mile něco píšou, číst s Tonym tedy ještě neumíme
Co se jí najednou nelíbí, snad jsem tak nevypadala i já?

Tak jsem poznala novou sestřenici a mohly jsme s mámou a babi zase v klidu vyrazit domů.

Autor: Horst Anton Haslbauer | úterý 4.7.2017 9:01 | karma článku: 16,44 | přečteno: 426x
  • Další články autora

Horst Anton Haslbauer

Vojín Valda a rotný Provaz

13.4.2024 v 12:25 | Karma: 16,45