Lidi, táhne mi na tři, ještě tři měsíce

Už mě znáte. Mnoho se změnilo. Necumlám dudlík, sama chodím na záchod, umím trochu plavat čubičkou. Mám na zahradě plno nového, chodí sem řádit i jiné děti od sousedů. Máma mě neustále fotí mobilem.
Ty máš ale velkou hlavu
To neznám, prý lyže a na sněhu je to rychlejší jak chození
Umím si sama čistit zuby vrčidlem
Ty mě zobeš
Máma mě bere do tělocvičny
Prý mám zuby jako noty na buben
Je pořád co dělat
Za odměnu mohu na koníka
Na zahradě mi postavili domek s klouzačkou
V domečku mohu i jíst
U toho mám i dvě houpačky
Johnymu se to také líbí
To když je horko, abych se nespálila. Ještě příjde něco na hlavu
Tohle kolo mi teď koupí, chci se naučit jezdit bez těch koleček vzadu
Ráda létám vzduchem

Tak zatím se mějte všichni rádi a nezlobte jeden druhého. Splašená Emilia

Autor: Horst Anton Haslbauer | pátek 16.6.2017 14:47 | karma článku: 20,25 | přečteno: 600x
  • Další články autora

Horst Anton Haslbauer

Vojín Valda a rotný Provaz

13.4.2024 v 12:25 | Karma: 16,45